Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@19:54:36 GMT

راه‌اندازی قطار شهری در مسیر عالیشهر ـ بوشهر

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۱۴۴۷

راه‌اندازی قطار شهری در مسیر عالیشهر ـ بوشهر

تین‌نیوز | 

 امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی و اجتماعی گفت: راه‌اندازی  قطار شهری برای تسهیل در ترددهای شهروندان در مسیر عالیشهر- بوشهر از مطالبات مهم شهروندان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و مسئولان عالیشهر بوشهر با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا بر توجه به آموزه سبک زندگی ائمه‌اطهار به ویژه زهرای مرضیه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از توجه به توسعه زیرساخت‌های شهری در عالیشهربوشهر اظهار داشت: شهروندان عالیشهری اکنون از نبود  ایستگاه توزیع فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین و سی‌ان‌جی مشکلات فراوانی متحمل می‌شوند که باید برای حل این مشکل اقدامی اساسی کرد.

امام جمعه عالیشهر بوشهر با تاکید بر ساماندهی فاضلاب این شهر بیان کرد: ساماندهی شبکه فاضلاب، احداث آرامستان و اشتغال جوانان عالیشهری از دیگر مطالبات مردم این شهر است.

‌هاشمی با بیان این‌که این قطار نقش مهمی در پویایی دانشگاه آزاد بوشهر در عالیشهر دارد گفت: راه‌اندازی قطار شهری در مسیر یاد شده می‌تواند به ماندگاری دانشگاه آزاد در عالیشهر نیز کمک شایانی کند.

وی پیوست فرهنگی را از ویژگی شهرهای جدید دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا ایجاد برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا ساخت مصلی جمعه عالیشهر که مسجد این شهر جوابگوی نیاز این مهم نیست باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • شهر و حیات مدنی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد