Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سلسله جلسات «انسان انقلاب اسلامی» با هدف بازشناسی ‌نظام فکری انقلاب اسلامی برای دانشجویان، طلاب و فعالین فرهنگی با حضور برخی استادان و چهره های انقلابی برگزار می شود.

این دوره در قالب پنج واحد آموزشی به بازخوانی نظریه اسلام ناب و اسلام آمریکایی، اندیشه اجتماعی رهبر معظم انقلاب، سیره مبارزاتی اهل بیت، جریان‌شناسی جریان‌های معارض و رقیب انقلاب‌اسلامی(تحجر و تجدد) و تاریخ تحلیلی انقلاب‌اسلامی می پردازد که به وسیله محمدصادق شهبازی، پژوهشگر اندیشه اسلامی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در قالب نشست های گفتمانی مفاهیم و موضوعاتی نظیر محافظه کاری، تبعیض، اشرافیت، طبقه مرفه جدید، جنگ اقتصادی، گام دوم انقلاب، انسان انقلاب اسلامی، جامعه شناسی امید و جنبش های اجتماعی معطوف به انقلاب اسلامی با حضور چهره های شاخص نسل دومی و سومی انقلاب بررسی خواهد شد.

حسن رحیم‌ پورازغدی، وحید جلیلی، سعید قاسمی، حمیدپارسانیا، حسینعلی عظیمی، سید محمدجواد میری، مسعود براتی، مرتضی فیروزآبادی و مجتبی نامخواه از جمله سخنرانان این سیر مطالعاتی هستند.

شایان ذکر است؛ این جلسات پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در حسینیه هنر تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر برگزار می شود.

انتهای پیام/

300 / 167 دانشجوی انقلابی اسلام آمریکایی اسلام ناب سیره مبارزاتی اهل بیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجوی انقلابی اسلام آمریکایی اسلام ناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند