Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ همزمان با سالروز میلاد سراسر سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،  رضا باقری مطلق دهیار گل حصار و امیر ایزدپناهی خزانه دار شورای اسلامی در معیت اقای حسینی کارافرین نمونه منطقه در کارگاه خیاطی کارآفرینی حضور یافته و با اهدای گل، شیرینی و هدایا، ایام را به بانوان حاضر در محل تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار گلحصار گفت: بر اساس معیارها و نگرش های متعالی دینی ما، زنان در کنار مردان و همتراز آنان دارای مقام و کرامت انسانی اند و مادران دارای آنچنان شأن ارجحی هستند که پیامبر اکرم(ص) بهشت را زیر گام های آنان معرفی می کند.

او ادامه داد:امیدوارم این میلاد فرخنده بر تمامی مردم  روستای گلحصار  مبارک باشد و موجب تبرّک زندگی روستایی های عزیز در بهار طبیعت گردد.

در این برنامه که با همراهی کارکنان انجام شد پیشنهادتی در خصوص توسعه کارگاه اشتغال زایی و کارآفرینی ارایه گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامبر اکرم حضرت فاطمه زهرا زنان شورای اسلامی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش