Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار طی بیانیه‌ای اعتراض خود را به اقدام معاون سیاسی فرمانداری شهریار در حمایت از سران فتنه اعلام کردند و خواستار اتخاذ تصمیم فوری توسط فرماندار شهریار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار طی بیانیه‌ای  اعتراض خود را به اقدام معاون سیاسی فرمانداری شهریار در حمایت از سران فتنه اعلام کردند و خواستار اتخاذ تصمیم فوری توسط فرماندار شهریار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از این بیانیه آمده است، شاهد آن بودیم که معاونت سیاسی فرمانداری شهریار جناب آقای ابوطالب فریانپور اقدام به درج تبریک روز مهندس به یکی از سران فتنه ۸۸ نمود و در واقع تفکر و خط مشی خود نسبت به فتنه ۸۸ را ابراز داشت.

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رسم شده برخی در عین ادعای حمایت از نظام و امام و انقلاب ، موضع خود را درباره ی فتنه ۸۸ را روشن نمی کنند.موضع من درباره‌ی فتنه کاملا صریح است و بر روی این موضوع حساس هستم و ملاک، عدم حمایت از کسانی است که سردمدار یا سوءاستفاده کننده از فتنه بودند و هنوز تبری نجسته اند. امام خامنه ای ( 2/4/97 )  
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد  و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  در روز گذشته خبری تاسف بر انگیز به گوشمان رسید که بعضی ها را خشنود و بعضی ها را متاسف و ناراحت نمود و شاهد آن بودیم که معاونت سیاسی فرمانداری شهریار جناب آقای ابوطالب فریانپور اقدام به درج تبریک روز مهندس به یکی از سران فتنه ۸۸ نمود و در واقع تفکر و خط مشی خود نسبت به فتنه ۸۸ را ابراز داشت. با توجه به بیانات و مواضع مقام معظم رهبری مبنی بر موضوع فتنه و حمایت از فتنه گران و رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه وجود اشخاصی مانند آقای فریانپور در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران در چنین سطحی مضر بوده و چرا مسئولین محترم بابت مشکلات اقتصادی مردم پست نمی گذارند و به فکر معیشت مردم دراوضاع اقتصادی کنونی نیستند؟
 از دید مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهریار چنین اتفاقی با دو رویکرد انجام میپذیرد:  
1. ناشی از غفلت و ساده لوحی آقای فریانپور است که درصورت چنین امری به فرموده مقام معظم رهبری دچار خدعه شده و اثر گرفته از دشمن و خط مشی آن بصورت روانی  و غیر مستقیم است .   
2. وجود قصد و غرض در اِعمال چنین عملی که از نظر این مجموعه این شخص همسو و همراه با مسیر دشمن و  عدول از خط قرمزها بوده و شروع یک عملیات مهندسی شده برای تطهیر عوامل فتنه و ایجاد بار روانی گسترده در سطح جامعه میباشد .   
 با فرض مورد اول باید عرض کرد این اقدام ساده لوحانه از یک فرد فریب خورده و  در زمین بازی دشمن قرار گرفته و صلاحیت سمتی بمانند معاون یا حتی مدیر اجرایی یک بخش راه هم نداشته و توصیه میشود برای کمتر کردن این سوء تفاهمات باتغییر سمت این شخص در سطوح پایین تر درصدد کاهش این وقایع شوید .   
اما درصورت بروز مورد دوم باید عرض کنیم نه تنها هم فکری بلکه هم پایی با دشمنان ملت و این مرز و بوم چیزی جز خسران و پشیمانی نداشته و در غایت دچار  مشکلات بسیار زیادی همچون تشویش اذهان عمومی و تهییج افکار ملت که در غایت  چراغ سبز نشان دادن به دشمن را در پی خواهد داشت. همچنین تفکری امکان خدمت به مردم شریف شهرستان شهریار را  نخواهند داشت و چگونه می توانند پاسخگوی خون شهدا و خانوادهای بزرگوار آنها باشند ...  
جناب آقای مهندس طاهری فرماندار محترم شهرستان شهریار   
بیاد بیاورید حمایت هایی که منجر به فتنه ی سال 78 و در نهایت 88 شد که صدمات جبران ناپذیری تا عصر حاضر به دنبال داشته و خواهد داشت فراموش نکنید همین سران فتنه بودند که باعث شدید تر شدن تحریم ها شدند و تابه حال حاضر هم از عقایدشان نه تنها عقب نکشیده اند بلکه با تدابیر اینان و هم دستانشان سفره مردم هر روز درحال کوچک شدن و وجود اختلاف طبقاتی شده است . آنهایی که خواستار فقر  و ذلت ملتشان هستند آیا میتوانند خودشان را از ملت بدانند و برای آینده ایران عزیز و مقتدر و سربلند مشق سیاست کنند ؟ اینان بجای اینکه به فکر مردم باشند درصدد دزدیدن اموال بیت المال هستند و امید به مدیران خارجی دارند که ماحصل این تفکر خودروی بی کیفیت  50 میلیون تومانی و گوشت کیلو ۱۰۰ هزار تومانی آن هم در دوران پسا برجام است ، امید است با اخذ تدابیر لازم شاهد ورود افرادی با چنین تفکری در بدنه تصمیم ساز جایگاه های مهم نباشیم.و اقدامات صورت گرفته را به عموم مردم شریف ایران اسلامی اطلاع رسانی نمائید
.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهریار
۶ اسفند ۱۳۹۷

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به اعتراضات جهانی دانشجویی علیه اسرائیل در حمایت از مردم فلسطین تصریح کرد: دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند.

در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک»(آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده‌‌خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده‌ و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص  و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا