Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در همایش « چهل سالگی انقلاب اسلامی و تعالی فرهنگی - سیاسی دانشگاه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور جمعی از مسئولین استانی و رؤسای و معاونین واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در سالن اجتماعات واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در یک تضاد و شکاف عمیق با فلسفه الحادی و مادی غرب است و نشان می دهد که ما امروز در حوزه علوم انسانی نیاز به تحول داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ولایی است و برای تغییر نگرش در هستی شناسی و تغییر در مدیریت متفرعنانه آمده زیرا جهان امروز آلوده به نگاه شرک آلود و تفکر اومانیستی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منادی توحید شد و جایگاه دینی انسان را به او نشان داد ،گفت: انقلاب به ما نشان داد که باید استقلال داشته باشیم و یکی از مهمترین مصادیق استقلال در حوزه علوم انسانی است.

صفوی با اشاره به اینکه علوم انسانی فعلی از همان ابتدا انسانی را با رفتار و احکام عملی سکولار تربیت می‌کند، افزود: مبانی و روش‌های فعلی علوم انسانی باید تغییر کند و منابع علوم انسانی ما باید از قرآن و نهج‌البلاغه نشأت گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه باید از علوم برای فهم بهتر آیات قرآن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید از نظریات قطعی و علمی برای تبیین آیات قرآن استفاده کنیم چرا که جای نظریه‌سازی از آیات قرآن کریم در محافل علمی ما خالی است.

78 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان چهل سالگی انقلاب علوم انسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان چهل سالگی انقلاب علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد