Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:58:40 GMT

بعد سلطان ترامادول سلطان متادون هم دستگیر شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۵۸۹۵

بعد سلطان ترامادول سلطان متادون هم دستگیر شد+ عکس

حوادث رکنا: سومین شبکه قاچاق و توزیع داروهای غیرمجاز در حالی با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه حُر مشهد در کمتر از دو ماه متلاشی شد که پرونده عرضه و توزیع داروهای غیرمجاز با دستگیری متصدیان و مسئولان یک مرکز ترک اعتیاد وارد مرحله جدیدی شد.

بیست و پنجم دی گذشته خبر دستگیری سلطان ترامادول توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه حر مشهد در رسانه ها منتشر شد و بدین ترتیب در ادامه این عملیات، اعضای دومین شبکه قاچاق دارو نیز با هزاران قلم داروهای غیرمجاز و مخدردار در چنگ قانون گرفتار شدند اما عملیات و رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام به پایان نرسید و آنان همچنان به ردیابی سرشاخه های قاچاق و توزیع داروهای غیرمجاز پرداختند تا این که بیست و سوم بهمن، نیروهای سپاه حر از طریق منابع خبری و ردزنی های اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد متصدی یک عطاری در بولوار طبرسی شمالی نیز به صورت گسترده در توزیع داروهای مخدردار مانند متادون فعالیت دارد بنابراین آنان پس از 10 روز اقدامات اطلاعاتی و تخصصی در نهایت موفق شدند محل انبار داروهای غیرمجاز را که در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه بود، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فراهم شدن مقدمات عملیات بالاخره نیروهای اطلاعات سپاه در نیمه شب سوم اسفند این مکان را در بولوار طبرسی شمالی به محاصره درآوردند و سپس با هماهنگی و کسب مجوزهای قضایی از قاضی دشتی (جانشین دادسرای انقلاب) وارد ساختمان شدند و با دستگیری جوان 30 ساله ای که متصدی عطاری بود به بازرسی از مخفیگاه وی پرداختند. در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی دارو و شربت های ترک اعتیاد به دست آمد و این گونه ادامه عملیات به منطقه سیدی مشهد کشیده شد چرا که تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی و همچنین بازجویی از عامل توزیع داروهای غیرمجاز، حکایت از آن داشت که برخی از پزشکان یا عواملی که به دریافت داروهای دولتی دسترسی دارند، نقش اصلی را در این ماجرا ایفا می کنند بنابراین ماموران سپاه با هماهنگی قضایی، فعالیت های اطلاعاتی خود را گسترش دادند و بالاخره ردی از یک مرکز ترک اعتیاد به دست آمد که بررسی ها نشان می داد متصدیان و مسئولان آن در توزیع داروهای غیرمجاز فعالیت می کنند اما به دلیل این که مرکز مذکور دارای مجوزهای قانونی بود، روند عملیات به شیوه نفوذی و خریدهای صوری تغییر کرد به همین دلیل گروهی از نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد وارد معامله صوری با مسئولان این مرکز شدند و 400 عدد قرص متادون و ب 2 را خریداری کردند اما هنگام تحویل محموله داروهای غیرمجاز ناگهان، برق دستبندهای فولادین قانون درخشید و در میان بهت و ناباوری عاملان فروش داروهای غیرمجاز بر دستان آنان گره خورد.

در ادامه این عملیات، نیروهای سپاه وارد کلینیک شدند و مقادیر زیادی انواع داروهای غیرمجاز را کشف کردند سپس با دستور قضایی و به خاطر این که در مرکز ترک اعتیاد هیچ بیماری بستری نبود، این مکان پلمب شد و دو خانم دکتر که از مسئولان مرکز بودند نیز بازداشت شدند.در مجموع این عملیات 19 لیتر شربت متادون و حدود 20 هزار قلم انواع داروهای مخدردار و جنسی کشف شد اما هنوز این عملیات ادامه دارد و مکان های دیگری مورد شناسایی قرار گرفته اند که در توزیع و قاچاق داروهای غیرمجاز نقش دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مشهد عکس ماه اطلاعات سپاه دستگیر شد عکس زن فیلم مرد کیفری خانواده جوان سرقت دستگیر پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم