Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: دانشگاهیانی که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند را در خوابگاه‌ها و واحد‌ها و مهمانسرا‌های خارج از دانشگاه اسکان می‌دهیم.

حجت الاسلام  فرج الله براتی، رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص میزبانی اردو‌های راهیان نور گفت: تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند را به سمت واحد‌های مختلف هدایت می‌کنیم و دانشگاه آزاد استان خوزستان در حال تدارک برای میزبانی از این قشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام براتی افزود: همانطور که در جلسه فرهنگی استان خوزستان مصوب شده، تمامی واحد‌های دانشگاه آزاد، دانشجویان و متقاضیان حضور در اردوی راهیان نور، وظیفه فراهم سازی اسکان دانشگاهیانی که از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در استان حضور می‌یابند، را برعهده دارند.
وی ادامه داد: دانشگاهیانی که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند را در خوابگاه‌ها و واحد‌ها و مهمانسرا‌های خارج از دانشگاه اسکان می‌دهیم و در صورتی که ظرفیت داشته باشیم، پذیرای دانشجویان دانشگاه‌های سراسری کشور نیز خواهیم بود.
رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان اظهار کرد: اسکان دانشگاهیان اعزام شده به اردوی راهیان نور در واحد‌ها و خوابگاه‌های آبادان، اهواز، شوشتر، خرمشهر و دزفول انجام می‌گیرد؛ البته از ظرفیت مهمانسرا‌های خارج از دانشگاه نیز استفاده می‌کنیم.
وی یادآور شد: علاوه بر اسکان، طبق مصوبات واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور موظفند هزینه‌های اسکان و خوراک حداقل ۵ درصد از دانشگاهیان اعزامی را پرداخت کنند. حداکثری برای این ظرفیت تعیین نشده و تا جای ممکن این پوشش انجام می‌شود.
حجت الاسلام براتی گفت: چندماهی می‌شود که در حال آماده سازی فضایی همیشگی برای اسکان دانشگاهیان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی راهیان نور در واحد استان ایلام هستیم؛ اما متاسفانه فراهم سازی این فضا هنوز به اتمام نرسیده و امیدواریم که از سال آینده بتوانیم از آن برای اسکان استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، فراهم سازی زمینه‌های برگزاری اردو‌هایی همچون راهیان نور جزو کار‌های اولویت دار ما است؛ چرا که دانشجویان با حضور در این اردو‌ها شاهد حضور تحولاتی مثبت در خود خواهند بود و برگزاری آن، تاثیرات مطلوبی بر زندگی دانشجویان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان دانشگاه آزاد استان خوزستان اردوی راهیان نور راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر