Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:27:11 GMT

سقوط دو جنگنده هندی در خاک پاکستان +عکس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۹۵۵۳

سقوط دو جنگنده هندی در خاک پاکستان +عکس

خبرگزاری تسنیم: همزمان با اوج گیری تنش میان هند و پاکستان که پس از نقض حریم هوایی اسلام آباد توسط رسانه‌های هندی به وقوع پیوست، امروز درگیری‌های نظامی میان دو کشور وارد مرحله جدیدی شد.

شبکه تلویزیونی ای. آر. وای نیوز مدعی ساقط شدن دو جنگنده هندی در خاک پاکستان و دستگیری یک خلبان توسط نیرو‌های ارتش این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تا لحظاتی دیگر سخنگوی ارتش پاکستان در این خصوص به صورت رسمی موضع بگیرد.

خبر به روز رسانی خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: هند و پاکستان جنگنده هندی سقوط جنگنده هندی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم

 زهرا زاهدی مربی آشپزیمرمرحله به مرحله طرز تهیه  غذای هندی چوله پالک را آموزش داده است.

نخود پخته ۲ لیوان، پوره اسفناج پخته  ا لیوان، پوره گوجه فرنگی  ۱/۲ لیوان، روغن   ۵ ق غ، آب   ۱ لیوان، پیاز   ۱ عدد، سیر  ۳ حبه، زنجبیل  ۱ ق چ، پودر زیره  ۱ ق چ، فلفل قرمز   ۱ ق چ، زرد چوبه   ۱ ق چ، آبلیموی تازه و نمک  به میزان لازم وبرای تهیه این غذا استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم