Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه جشن تلبس ۱۰ نفر از طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) بسطام هم‌زمان با میلاد مسرور بانوی دوعالم و بزرگ حامی ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)، در آستان امام‌زاده ابوالقاسم(ع) و مصلی نماز جمعه بسطام برگزار شد.

امام‌جمعه بسطام در این مراسم گفت: ملبس شدن برای روحانیان ورود به مرحله‌ای جدید از دوران زندگی و تلاش است که باید قدردان آن بود و از سوی دیگر شیرین‌ترین سال‌های دوران عمر یک طلبه، زمان تبلیغ است که امیدواریم این روحانیانی که امروز ملبس شدند در امر تبلیغ دین مبین اسلام نیز موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب بابیان اینکه یکی از نکات مورد تأکید ما به روحانیان تبلیغ رفتاری علی‌رغم تبلیغ کلامی دین اسلام است، بیان کرد: باید رفتار ما به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم مردم را به دین اسلام فرابخوانیم.

وی بیان کرد: رعایت خصایص اخلاقی، آراستگی، خوش‌رویی، ذکاوت، بصیرت، به‌روز بودن و اهل مطالعه بودن و ... در زمره ویژگی‌های یک مبلغ توانمند و آگاه است.

قدردانی از طلاب ممتاز حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) نیز بخشی دیگر از این مراسم بود.

کد خبر 4553886

منبع: مهر

کلیدواژه: آئین عمامه گذاری حوزه علمیه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد