Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:در سازمان بهزیستی کشور کار‌های بسیار بزرگی انجام شده است که می‌توان به قدم برداشتن این سازمان در حوزه دولت الکترونیک است و همچنین پرداخت مستمری مراکز نگهداری با تعرفه بهمن ماه ۹۷ به صورت اکترونیکی پرداخت می‌شود.

به گزارش رکنا، وحید قبادی دانا در نشست خبری با اصحاب رسانه حوزه اجتماعی اظهار داشت: در روز‌های اخیر چند کار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی زحمتی بوده همکاران بنده در سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با دولت الکترونیک انجام دادند همان طور که مطلع هستید مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شده است که کار بسیار مهمی بوده که برای حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر واریز می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از این سبد کالا به صورت دستی پرداخت می‌شد و صفحه زیادی برای دریافت آن ایجاد می‌شد، اما در حال حاضر به صورت نقدی به کارت عزیزان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز و این افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مورد نظر آن را خرید کنند.

قبادی دانا با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال یک نوبت از این سبد حمایتی به افراد تحت پوشش تحویل داده شود افزود: موضوع مستمری‌ها تا تیرماه ۹۷ به این صورت بوده است که ۵۰۰ هزار نفر مجموعه تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده اند که از محل اعتبارات سازمان مستمری دریافت می‌کردند و به همت دولت محترم افرادی که به همین میزان پشت نوبت بودند از تیرماه ۹۷ به بعد این افراد پشت نوبتی وارد لیست دریافت مستمری شده‌اند و این افراد می‌تواند از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری خود را دریافت کنند. اما افرادی که از قبل بودند مستمری خود هم از محل هدفمندی یارانه‌ها و محل اعتبارات سازمان بهزیستی دریافت می‌کنند و افراد جدید فقط از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌کنند.

وی گفت:مبلغ عیدی که تا بحال تخصیص داده شده است برای گروه اول است و در تلاش هستیم تا برای گروه دوم نیز نیز عیدی پرداخت شود مقدار عیدی اندازه‌ی یک مستمری است که تا پایان سال پرداخت ان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد یارانه سرانه مراکز نگهداری به به صورت الکترونیک و طبق تعرفه بهمن ماه ۹۷ پرداخت می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: بهزیستی پوشش دولت الکترونیک عیدی پایان عکس فیلم مرد زن جوان تهران دستگیر دختران پسر عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟