Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:15:04 GMT

فیکس شدن مقابل بارسا؛ پاداش حرکت جنجالی بیل

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۴۵۰۴

فیکس شدن مقابل بارسا؛ پاداش حرکت جنجالی بیل

گرت بیل طبق ادعای ال چیرینگیتو امشب برابر بارسلونا از ابتدا در ترکیب ثابت خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در سانتیاگو برنابئو، رئال میزبان بارسلونا خواهد بود. بازی برگشت دو تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری که حساسیت مضاعفی نیز دارد. بارسا در بازی رفت نتوانست در نوکمپ رئال را شکست دهد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و مسی و یارانش اگر سودای فتح سه گانه را دارند، باید امشب رئال را در برنابئو مغلوب کنند و به فینال راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر رئال که شاید کوپا دل ری را تنها امید کسب یک عنوان در فصل جاری می داند، با انگیزه دوچندان برابر بارسا قرار می گیرد. یکی از ابهامات ترکیب اصلی رئال به حضور یا عدم حضور گرت بیل بر می گردد.

 

 

 

 

در بازی رفت، سولاری از لوکاس واسکز در ترکیب استفاده کرد و او موفق شد تک گل رئال را هم به ثمر برساند اما گویا او امشب قصد دارد ستاره ولزی را از ابتدا به میدان بفرستد.

پس از حرکت جنجالی بیل در بازی مقابل لوانته که گل خود را جشن نگرفت و دست لوکاس را هم برای شادی گل پس زد، بسیباری تصور می کردند او از سوی سولاری تنبیه شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که طبق ادعای برنامه ال چرینگیتو، سولاری به بیل وعده داده است که در بازی امشب و همچنین ال کلاسیکوی شنبه شب و سپس بازی برگشت با آژاکس در لیگ قهرمانان نیز به بیل از ابتدا میدان دهد.

ستاره ولزی نیز قول داده است که سولاری را از این تصمیم پشیمان نخواهد کرد.

رئال مادرید لوکاس واسکز ال کلاسیکو گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لوکاس واسکز ال کلاسیکو گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!