Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک در مجلس از قوه مجریه و دستگاه قضایی خواست ساز و کار نظارت و کنترل بر بازار و برخورد قاطع با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، محتکران و سودجویان را تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر کریمی در تذکر شفاهی نوبت بعدازظهر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، گفت: چندین ماه است که کلانشهر اراک بدون شهردار است و امور شهر دچال اختلال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور هر چه زودتر شهردار اراک را انتخاب کند.

عضو  کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در ایام عید، گفت: امسال جولان دلالها و واسطه‌ها در بازار شب عید بیش از سال‌های قبل موجب تحت فشار قرار گرفتن کسبه و اصناف و اقشار ضعیف جامعه شده است. به نظر می‌رسد آنچنان که باید و شاید نظارت جدی بر بازار اقتصادی کشور نمی‌شود؛ یا سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها مجددا باید احیا شود یا امر نظارت به سازمان تعزیرات حکومتی سپرده شود تا در کنار اعمال مجازات‌های قانونی، بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها نیز توسط این سازمان  انجام شود.

وی تصریح کرد: در حالی که بازرسی و نظارت بر قیمتها باید توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود اما عملکرد این سازمان نشان می‌دهد که این مسئله کافی نیست. در استانها نیز هیچ ساختار تشکیلاتی جهت بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها وجود ندارد و مردم با افزایش بی‌رویه و لحظه‌ای قیمتها روبرو هستند.

نماینده مردم اراک در مجلس تاکید کرد: از دولت انتظار است ساز و کار نظارت و کنترل بر بازار را تقویت کند؛ همچنین از قوه قضاییه انتظار دارم برخورد قاطعی با مفسدان اقتصادی، محتکران و سودجویان داشته باشد تا ان‌شاءالله آرامش در آستانه شب عید به مردم بازگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بازرسي كل كشور سازمان تعزیرات قیمت گوشت قرمز گراني نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد