Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:40:29 GMT

محموله میلیاردی گوشی تلفن همراه در فامنین توقیف شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۶۲۰۸

محموله میلیاردی گوشی تلفن همراه در فامنین توقیف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، به منظور تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی' موفق به کشف محموله گوشی تلفن همراه شدند.
وی افزود: این محموله که در پوشش یک دستگاه خودروی سواری پیکان از شهرهای مرزی غرب کشور به سمت استان مرکزی در حال حرکت بوده با رصد اطلاعاتی و در یک اقدام ضربتی شناسایی و توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: یک هزار و 830 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

** کشف بیش از 2.5 تن برنج قاچاق
فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی اجرای طرح های مبارزه با کالای قاچاق در جاده های ارتباطی این شهرستان ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو،2 تن و 650 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند.

** کشف بیش از 6 هزارعدد موادمحترقه
فرمانده انتظامی بهار گفت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار موادمحترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در این طرح با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار، 6 هزار و 355 عدد انواع مواد محترقه کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی با یادآوری اینکه 14 هزار و 575 عدد انواع موادمحترقه یک هفته گذشته کشف و ضبط شده است بیان کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس بهار قرار دارد.
وی از خانواده ها خواست تا با آموزش و گوشزد کردن خطرات مواد محترقه از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استان مرکزی تلفن همراه خانواده قاچاق کشف و ضبط 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس