Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکور اکبرنژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فساد سازمان یافته در شهرداری تبریز وجود ندارد، افزود: با وجود تشدید فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی شورا و شهرداری تلاش کرده جلوی فساد سازمانی را بگیرد، اما باید اذعان کرد که فساد در لایه های پایینی پا برجاست.
وی اظهار داشت: ایجاد تغییرات در برخی سیستم‌های خدمت ‌رسان شهرداری از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از بروز فسادهای احتمالی انجام و آرای صادر شده با پیامک به افراد اطلاع داده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبرنژاد شفاف سازی و اصلاح ساختاری را از اقدامات مهم شورای پنجم بیان کرد و گفت: در این خصوص موفقیت نسبی حاصل شده است و در بحث نظارت شورا بر عملکرد شهرداری پیشنهاد نظارت واقعی را داده ‌ایم.
وی اضافه کرد: لطمه ای که شهرداری از شورای اسلامی به ویژه در دوره چهارم دید به دلیل همین عدم نظارت بود که پخش زنده جلسات شورا و قرار گرفتن مصوبات شورا در سایت شورا در همین راستا است.
اکبرنژاد قرار گرفتن تمام مناقصه ها و مزایده‌ها بر روی سایت شهرداری را از دیگر اقدامات شورا برای کاهش هرگونه فاسد سازمان یافته در مجموعه شهرداری بیان کرد و ادامه داد: تلاش کرده‌ایم مناقصه های محدود را به حداقل برسانیم و نگرش های عادلانه در تمام مناطق رعایت ‌شود.
وی گفت: عدم تغییر کاربری فضای سبز و درآمدزایی از دیگر برنامه های شورای اسلامی است و امروز درآمد شهرداری در قبال تراکم و تغییر فضا به کمتر از یک درصد رسیده است که این موضوع پیشرفت چشمگیری به حساب می آید.
اکبرنژاد ورود شهرداری به برخی مسائل همچون ایجاد دانشگاه، ورزش‌های قهرمانی و سلامت را نادرست خواند و ورود به این عرصه ها در گذشته را اشتباه دانست که هزینه‌‌های زیادی بر دوش شهرداری می ‌گذاشت.
وی انتصاب‌های فامیلی در شهرداری را نقد پذیر دانست و افزود: شاید برخی بی‌ توجهی‌ها باعث این مشکل شده است و متاسفانه هرکس قیمتی دارد و ممکن است پایش در هر زمانی بلغزد و اعلام می کنم که امروز چهار فرزند یک خانواده در شهرداری مشغول به کار هستند.
3038/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف خانواده شورای اسلامی شهرداری فضای سبز مزایده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند