Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهان محرابی روز چهارشنبه در همایش اهدای البسه به تعدادی از دانش آموزان استثنایی کهگیلویه و بویراحمد که به طور نمادین و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی این استان در دبستان استثنایی پسرانه لاله یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: این بسته های نوشت افزار از سوی بانک آینده کشور و برخی مؤسسه های خیریه استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البسه اهدایی به دانش آموزان استثنایی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش شامل 440 دست مانتو و شلوار، 450 دست شلوار، 160 جفت کفش و 500 عدد کیف مدرسه است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد البسه به همت خیران کشور و استان تأمین شد.
محرابی عنوان کرد: ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون با استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز کشور و کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 500 عدد کیف مدرسه همراه با تعدادی بسته نوشت افزار بین دانش آموزان منطقه لوداب شهرستان بویراحمد توزیع شد.
وی ابراز داشت: رسالت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ایجاب می کند در راستای کمک به دانش آموزان کم بضاعت این استان قدم هایی بردارد.
محرابی گفت: بر همین اساس نقش خیران مدرسه ساز کشور و کهگیلویه و بویراحمد دارای اهمیت قابل توجهی است.
یک هزار و 850 دانش آموز پسر و دختر در 70 مرکز زیرمجموعه و 32 مرکز مستقل استثنایی در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
این دانش آموزان شامل گروه های ناشنوا، کم شنوا، نابینا، کم بینا و معلول جسمی - حرکتی هستند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استفاده از ظرفیت جهان دانش آموز کفش کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد