Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:49:22 GMT

آغاز به کار همایش کارآفرینی شهر خلاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۹۶۴۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این همایش فرهنگی و اجتماعی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین از امروز تا دهم اسفند ماه برگزار می‌‌شود.

در این همایش گروه‌‌‌های مختلف استارت‌‌‌‌آپی در رشته‌‌های مختلف گردشگری، حمل و نقل پاک، فرهنگ ترافیک، محیط زیست، پسماند، آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی حضور دارند.

این همایش برای نمایش پویایی ایده‌‌ها و نوآوری برای بهتر اداره کردن شهر قزوین در رده نوجوان و جوان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در افتتاحیه این همایش، مرتضی طالع ماسوله رییس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه رویکرد تحول‌‌گرایانه گره گشای مشکلات شهری است، گفت: اجرای دوشنبه‌‌‌های استارت آپی در قزوین بهترین گزینه برای دیدن ایده‌‌های همه مردم در سطح اجتماعی است.

وی افزود: امروزه شهرداری‌‌ها نیازمند ایده‌‌های همه جوانان شهر هستند تا بتوانند شهری همسو با پیشرفت علم و فناوری داشته باشند.

رییس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: رویکرد تحول در شهر نیازمند فکر نو است و باید در همه مراکز کارآفرینی ایده‌‌های مختلف و نظرات همه ایده‌‌‌پردازان مورد سنجش واقع شود تا با برنامه‌‌ریزی‌‌های درست و علمی شهری سراسر شاد و به روز را در آینده‌‌های نه چندان دور بازآفرینی کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم