Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:18:16 GMT

مسوولان از ظرفیت رسانه ها در مسیر توسعه بهره ببرند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۰۱۲۶

مسوولان از ظرفیت رسانه ها در مسیر توسعه بهره ببرند

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مسوولان در ارتباط دو سویه با خبرنگاران و صاحبان قلم در مسیر هموارتر کردن بیش از پیش مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور عصر چهارشنبه در آیین معرفی فرماندار شهرستان آرادان در سالن شهید فهمیده کتابخانه های عمومی این شهر، جایگاه اصحاب رسانه در نظارت بر خدمات و انتشار دستاوردهای مطلوب مسئولان به آحاد اقشار جامعه را بسیار ویژه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیدواریم‌ فرماندار جدید شهرستان آرادان با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود در این منطقه و همکاری با نخبگان، عالمان، مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم در کنار ارتباط دو سویه با خبرنگاران و صاحبان قلم، برای هموارتر کردن بیش از پیش مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان گام بردارد.
وی تاکید کرد: فرمانداران با وظایف مشخص و بسیار مهم در تمام حوزه های شهرستانی، به عنوان نماینده عالی نظام شناخته می شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی نظام در شهرستان ها، وظیفه هماهنگی و نظارت بر فرآیند های اجرایی و وظایف محوله دستگاه های اجرایی استان را بر عهده دارند.
وی با اشاره به تاکید قانون بر مقوله نظارت فرمانداران بر امور شهرستان به عنوان یکی از وظایف مهم، گفت: تامین امنیت با همکاری اعضای شورای تامین از دیگر وظایف ذاتی و دارای اولویت فرمانداران در شهرستان های استان است و باید در این ‌مهم به صورت جدی و مستمر تلاش ویژه داشته باشند.
خجسته پور به تاکید رئیس ‌جمهوری بر حضور جوانان در عرصه های عالی نظام و عرصه های تصمیم گیری و مدیریت اشاره و اضافه کرد: در استان سمنان نیز این سیاست مطلوب دولت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، انتخاب فرماندار جوان، متخصص و باتجربه برای شهرستان آرادان نیز در عمل با توجه به این مساله انجام شده است.
وی ادامه داد: با مردم بودن و در خدمت مردم بودن برای خدمتگزاری بهتر و مطلوب تر به آنان به عنوان صاحبان اصلی نظام و هم افزایی با دستگاه های اجرایی و نماینده مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیشرفت این‌ منطقه، باید سرلوحه کاری فرماندار جوان شهرستان آرادان و سایر فرمانداران استان باشد.
به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برخی مدیران ستادی استانداری سمنان، امام‌ جمعه و مسئولان شهرستان آرادان، از تلاش های سعید افشار نادری تقدیر و مجتبی بوربور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
9891م/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معاون استانداري رسانه توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی