Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@05:57:33 GMT

روایت فهیمه «پایتخت» از جشنواره جام جم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۲۴۹۴

به گزارش پارس نیوز، نسرین نصرتی بازیگر تلویزیون در خصوص اهمیت جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: جشنواره جام جم گام بلندی در راستای به تصویر کشیدن هنر هنرمندان خوب کشورم است چرا که هر یک برای رسیدن به جایگاه امروزشان به شدت تلاش کردند. خوشحالم تلاش همکارانم در عرصه‌های مختلف در جشنواره‌ای چون جام جم دیده می‌شود و نامشان در برگزیده‌های جشنواره می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین جشنواره‌هایی باعث زنده نگه داشتن تلویزیون می‌شود و به ایجاد انگیزه میان برگزیدگان منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: هر فرد به دیده شدن موفقیت‌هایش زنده است و تا زمانی که از او تقدیر نشود مدام به این فکر می‌کند آیا من توانستم در این سال‌ها نظر مردم را به خود جلب کنم و موفق واقع شوم؟ تا وقتی به جواب این سوال نرسد نمی‌تواند پیش وجدان خودش سربلند باشد.

وی در ادامه در خصوص نحوه افزایش کیفیت آثار اظهار کرد: فیلمنامه رکن اصلی یک مجموعه تلویزیونی است و درجه کیفی یک اثر را مشخص می‌کند. همیشه فیلمنامه‌های پر قدرت تضمین خوبی برای موفقیت یک اثر بوده است و کارگردان و بازیگر در جایگاه‌های بعدی قرار دارد که اگر این چرخه به درستی بچرخد سریال‌های پرمخاطبی را می‌توانیم از قاب تلویزیون ببینیم.

این بازیگر همچنین با اشاره به آثار طنز تلویزیونی بیان کرد: بازی در مجموعه‌های طنز به شدت کار دشواری است اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا لبخند را به لب مخاطبان بنشانیم.

نصرتی در خصوص برنامه‌های تلویزیونی یادآور شد: من تلویزیون را به شدت دوست دارم و هیچ شبکه‌ای را به شبکه‌های خودمان ترجیح نمی دهم. تمام برنامه و سریال‌ها را نگاه می‌کنم و امیدوارم که تلویزیون با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جم تلویزیون پایتخت جام جم پارس جشنواره فهیمه پارس نیوز نسرین نصرتی روای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!

نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت ۵ که نقش الیزابت داعشی را برعهده داشت به تازگی تصاویری از چهره این بازیگر منتشرشده.

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است؛ و در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرده است.

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون