Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:50:17 GMT

شاهین ابراهیمی قهرمان مسابقات پاراگلایدر کشور شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۰۰۶۵

شاهین ابراهیمی قهرمان مسابقات پاراگلایدر کشور شد

قشم - ایرنا - دبیر اجرایی دومین جشنواره جهانی ورزشهای هوایی گفت: مسابقات قهرمانی پاراگلایدر کشور در رشته دقت(هدف زنی) در قشم برگزار شد که شاهین ابراهیمی از کردستان به مقام نخست رسید.

محسن منصوری عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: نوژن محیط مانی از تهران و حسین عباسقلی زاده از استان هرمزگان نیز مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بخش زنان این مسابقات نیز شبنم صابری، مریم عظیمی گلوگاهی و سحر سامی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
دبیر اجرایی دومین جشنواره جهانی ورزشهای هوایی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 60 خلبان از سراسر کشور از روز شنبه چهارم اسفندماه در سایت جزایر ناز قشم آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
وی افزود: همزمان با این مسابقات جشنواره ای از ورزش های هوایی با حضور 400 ورزشکار از سراسر کشور و جهان برگزار شد.
منصوری ادامه داد: 15 قهرمان خارجی در رشته های مختلف هوایی در عرصه بین المللی از کشورهای اسپانیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلغارستان، روسیه و ترکیه در این جشنواره شرکت کردند.
وی اظهار داشت: در این جشنواره عملیات پاراگلایدر، لباس خفاشی، سقوط آزاد و بیس جامپ بارها توسط شرکت کنندگان انجام شد.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
7500/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاراگلايدر ورزش هاي هوايي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس