Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان انگلیس نسخه اصلاح‌شده بریگزیت را که ترزا می نخست وزیر تقدیم پارلمان کرده، تایید کرد؛ نسخه‌ای که امکان تعویق در خروج را فراهم می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : قانونگذاران انگلیسی حمایت خود را از یک برنامه سه مرحله‌ای اعلام کردند که این برنامه این اجازه را به آنها می‌دهد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به تعویق بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری دویچه وله، پارلمان با طرح سه مرحله‌ای که می ارائه کرده موافقت کردند که به او فرصت بیشتری برای مذاکرات مجدد در زمینه تواقق دست یافته شده با بروکسل در سال ۲۰۱۸ را می‌دهد.
می گفت، اگر در ایجاد اصلاحات ضروری در دستیابی به موافقت پارلمان شکست بخورد نمایندگان می‌توانند ۱۳ و ۱۴ مارس به خروج بدون توافق در ۲۹ مارس یا تعویق آن رای دهند.
نمایندگان با اکثریت قاطع با اصلاحیه‌ای که یک نماینده حزب کارگر ارائه کرده و می را به موعد زمانی ملزم می‌کند، مواقفت کردند. این اصلاحیه با ۵۲۰ رای در مقابل ۲۰ رای به تصویب رسید.
برخی از قانونگذاران بر این باورند که باید بریگزیت که قرار است در ۲۹ ماه مارس انجام گیرد به تعویق بیفتد و برخی نیز خواهان خروج انگلیس بدون توافق با اتحادیه اروپا هستند.
 این در حالیست که حزب کارگر اعلام کرده‌ که به دنبال برگزاری دومین رفراندوم بریگزیت بوده و جرمی کوربین رهبر این حزب اپوزیسیون انگلیس گفته گزینه دومین رفراندوم بریگزیت روی میز قرار دارد.
وی ادامه داد: ما از یک رأی گیری عمومی برای بار دوم درباره بریگزیت حمایت می‌کنیم.
به تازگی نخست‌وزیر انگلیس گفت، برای پرهیز از خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا به پارلمان اجازه خواهد داد تا در مورد تعویق سه ماهه اجرای این برنامه رأی‌گیری کند.
این تغییر آشکار در استراتژی سرسختانه ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس پس از آن روی می‌دهد که تعداد زیادی از وزرای کابینه او در روزهای اخیر تهدید به استعفا کرده و حزب کارگر، حزب اصلی مخالف دولت نیز اعلام کرد که از برگزاری یک همه‌پرسی دیگر در مورد رابطه انگلیس با اتحادیه اروپا حمایت خواهد کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پارلمان انگلیس ترزا می بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود

به گزارش "ورزش سه"، اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازیساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی مرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تا‌کنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

دیگر خبرها

  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی