Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: یادواره‌های شهدا مراسم تجلیل از شهیدان تلقی می‌شود و به همین دلیل قداست و ارزش معنوی والایی دارد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در  یادواره شهدای والامقام بخش ثمرین اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم استان در مسجد جامع روستای شیخ احمد اظهار داشت: یادواره‌های شهدا مراسم تجلیل از شهیدان تلقی می‌شود و به همین دلیل قداست و ارزش معنوی والایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:شهدای والامقام به وجود آورنده امنیت، اقتدار و عظمت کنونی کشورمان هستند و بی‌شک اگر جانفشانی‌های شهدای والامقام کشورمان نبود هم‌اکنون در حال جنگ با گروهک‌های تروریستی بودیم که این مسئله بی‌ارزش و کوچکی نیست که به راحتی از آن عبور کنیم.

یادواره شهدای بخش ثمرین اردبیل برگزار شدیادواره شهید برزگر با محوریت عملیات خیبر در پارس‌آباد برگزار شدیادواره شهدای مدافع حرم در اردبیل برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و فداکاری و ایثارگری‌های شهدای والامقام هم‌اکنون کشورمان در شرایط کنونی به سر می‌برد که در این زمینه ما نیز باید در برگزاری یادواره‌های شهدا نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم و در مقابل شهدا ادای دین کنیم.

عاملی بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم در برگزاری یادواره‌های شهدا نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند و این مراسمات معنوی را به صورت باشکوه و منظم برگزار کنیم.

سرهنگ حسن‌ دهقانی‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: روح انقلابی شهدای والامقام در هر نقطه از کشور موج می‌زند و این روستا نیز منور به روح ایثارگری و انقلابی شهیدانی همچون شهید نورالدین جهانجویی و نخستین شهید مدافع حرم استان شهید هاشم دهقانی‌نیا است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد