Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:19:27 GMT

فروشنده موادمخدر در دشتی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۱۱۸۸

فرمانده انتظامي شهرستان دشتی از دستگيری يك نفر فروشنده مواد مخدر و كشف 520 گرم حشیش خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ جهانبخش صیادی در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی پژو 405 اقدام به توزیع موادمخدر در سطح شهرخورموج می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.
وی بیان داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 520 گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان با اشاره به اینکه متهم  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فروشنده موادمخدر شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد