Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه غایب قطعی استقلال در دیدار مقابل الدحیل قطر مشخص شدند.

طرفداری- در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال ایران مقابل الدحیل قطر صف‌آرایی خواهد کرد. طارق همام، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر در این سفر استقلال را همراهی نخواهند کرد.

اعضای تیم فوتبال استقلال با الدحیل که روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود فردا تهران را به مقصد قطر ترک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وینفرد شفر پیش از سفر آبی‌پوشان به قطر تصمیم گرفته تا چند بازیکن در تهران باقی بماند و البته این برنامه سرمربی استقلال به دلیل مباحثی است که در جلسه گذشته هیأت مدیره مطرح شده است.

در این نشست مقرر شد تعداد مسافران استقلال در سفرهای داخلی و خارجی کم شود و آبی‌پوشان با 21 بازیکن راهی کشور قطر خواهند شد.

طبق برنامه طارق همام که چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت با آبی‌پوشان تمرین نکرده روح‌الله باقری و فرشاد محمدی‌مهر در سفر به قطر همراه آبی‌پوشان نخواهند بود. وضعیت اله‌یار صیادمنش نیز که روز گذشته مصدوم شده مشخص نیست و البته شفر هنوز تصمیم نهایی را برای ملی‌پوشان امید استقلال نگرفته است.

مهدی نوراللهی، رضا آذری، مهدی قائدی، صیادمنش و نورافکن ملی‌پوشان امید استقلال هستند که از روز 11 اسفند ماه باید در دور جدید تمرینات تیم ملی امید شرکت کنند. با این تفاسیر مشخص نیست آیا شفر این نفرات را به قطر می‌برد یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند