Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران در ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران استان سمنان گفت: شهدا و ايثارگران قهرمانان واقعي کشورند و ديدار با اين عزيزان روحيه و انرژي خادمان ايران اسلامي را دو چندان مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمود پاکدل با آزاده و جانباز «سيد عبدالکريم مير صناعي»، جانباز 70 درصد دکتر «حسينعلي جلالي شاهکوئي»، جانباز 70 درصد «يعقوب کنده چي»، خانواده و والدين شهيد مدافع حرم «محمد حسين حمزه» و مادر شهيد «رضا علي اعرابي» در سمنان به صورت جداگانه ديدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد در اين ديدارها ضمن تجليل و قدرداني از روحيه ايثارگري و مناعت طبع خانواده معظم شهدا و ايثارگران گفت: شهدا و ايثارگران قهرمانان واقعي کشورند که با توسل به سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) خون پاک خود را براي پيروزي انقلاب و نظام اسلامي فدا کردند.
وي با بيان اينکه ديدار با خاندان مکرم شهدا و ايثارگران روحيه و انرژي خادمان ميهن اسلامي را دو چندان مي‌کند تصريح کرد: عزت نفس، صلابت و روحيه مقاوم خانواده‌هاي شهدا و جانبازان نشان از ولايتمداري، وفاداري و پايبندي آنان به ارزش‌هاي والاي انساني، اسلامي و مکتبي است.
پاکدل همچنين با جمعي از نخبگان و کارآفرينان ايثارگر استان سمنان ديدار و بر انتقال و طرح  خواسته‌هاي نخبگان و کارآفرينان استان سمنان در  شوراي راهبري بنياد تأکيد کرد.
معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد با همراهي حجت‌الاسلام هنرمند مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد و حجت‌الاسلام فريدون مديرکل بنياد استان به‌منظور بحث و تبادل‌نظر در خصوص مسائل حوزه ايثار و شهادت با استاندار سمنان ديدار کرد و گزارشي از شاخص‌ترين مأموريت‌ها و مهم‌ترين خدمات ارائه‌شده بنياد به ايثارگران و تلاش بنياد در جهت اعتلاي جايگاه ايثارگران، حل‌وفصل مشکلات آنان ازجمله مشکل جذب و به‌کارگيري آنان در بازار کار و ايجاد فرصت‌هاي شغلي، اختصاص سهميه‌هاي وام مسکن، مناسب‌سازي مسکن ايثارگران، اجراي قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران و حل مشکلات بيمه‌اي ايثارگران ارائه داد.
آشناگر، استاندار سمنان نيز ضمن ابراز خرسندي از اقدامات موفق بنياد استان و جلب رضايت جامعه ايثارگري، وجود برخي مشکلات ازجمله اشتغال فرزندان ايثارگران را ناشي از محدوديت‌هاي قانوني در اين زمينه دانست و آمادگي کامل خود را براي هم‌افزائي و تقويت هر چه بيشتر فعاليت‌هاي بنياد ازجمله ديدارهاي طرح سپاس، همراهي مديران دستگاه‌ها با بنياد و جذب سهميه‌هاي استخدامي ايثارگران اعلام کرد.
در بخش پاياني اين ديدار حکم انتصاب استاندار سمنان به‌عنوان رييس شوراي توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت استان که از سوي معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران صادرشده بود به وي اعطا شد.
نشست شوراي اداري بنياد استان سمنان نيز با حضور معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد برگزار شد و موضوعات مرتبط با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و خدمات رساني به خانواده معظم شهدا و ايثارگران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد در ادامه سفر به استان سمنان در نشست کارگروه اشتغال استانداري اين استان گفت: توانمندسازي ايثارگران، ايجاد فرصت‌هاي شغلي، تخصيص سهميه‌هاي استخدامي در بخش دولتي و غيردولتي، تشويق ايثارگران براي گرايش به کسب‌وکارهاي جديد، بازار سازي و ايجاد زمينه براي تشکيل تعاوني‌هاي مختلف با تسهيلات دولتي، بهره‌جويي از ظرفيت دستگاه‌هاي مختلف ازجمله طرح‌هاي گردشگري، اقامتگاه‌هاي بوم گردي، صنايع‌دستي و تشويق صاحبان حرف و کارگاه‌هاي توليدي براي جذب ايثارگران و معافيت آنان از پرداخت ماليات بخشي از اقدامات بنياد براي رفع مشکل بيکاري فرزندان ايثارگران بوده است.
پاکدل همچنين از موسسه فرهنگي، ورزشي و توان‌بخشي ايثار سمنان بازديد کرد و در حاشيه اين بازديد با دو تن از جانبازان 70 درصد ديدار و گفت و گو کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ديدار معاون تعاون بنياد ايثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟