Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:42:40 GMT

مدافع لژیونر ایران باز هم گل به خودی زد!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۹۸۰۸

مدافع سرشناس ایرانی العربی در شب برد تیمش مقابل السیلیه، گل به خودی زد. پورعلی گنجی این کار را سال گذشته مقابل پرسپولیس هم انجام داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار ماقبل پایانی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای سومین بازی متوالی مرتضی پورعلی‌گنجی را در خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۲۰ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه مهمان تیم رده سومی السیلیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلفرد بونی، مهاجم سابق سوانسی و منچستر سیتی که در دو دیدار اخیرش برای العربی موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۱۱ مسابقه امشب هم با جای گذاشتن دروازه‌بان السیلیه، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا در نیمه نخست به برتری دست پیدا کنند. فهد یوسف، هافبک السیلیه در دقیقه ۵۱ نفوذ سریعی از سمت چپ محوطه جریمه العربی داشت که ارسال زمینی او بعد از برخورد به پای مرتضی پورعلی‌گنجی که تکل زده بود، تبدیل به گل شد.

در دقیقه ۶۱ عبدالقادر الیاس گل دوم السیلیه را به ثمر رساند، اما یاران پورعلی‌گنجی به بازی بازگشتند و توانستند دو گل توسط واسکوئز و ویلفرد بونی بزنند تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابند و ۲۷ امتیازی شوند تا رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کنند. مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از پیوستن به العربی یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب هم که یک گل به خودی زد، ۹۰ دقیقه برابر السیلیه در زمین حضور داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پورعلی گنجی گل بخودی العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی آرئولا در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی سوچک در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی اوگبونا در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!