Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران اعلام کرد: انتخابات مجدد مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران فردا برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران درباره برگزاری مجدد انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی اطلاعیه صادر کرد. متن اطلاعیه به این شرح است:

پیرو اطلاعیه‌های قبلی، با توجه به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان در انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی، طبق ماده ۱۹، تجدید انتخابات مذکور، یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق ماده ۹ شیوه‌نامه برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات، شرایط رأی‌دهندگان از این قرار است: ۱- مدیرمسئول نشریه فعال باشد، ۲- فارغ‌التحصیل یا اخراج نشده باشد، ۳- محرومیت از تحصیل یا انصراف وی از تحصیل، قطعی نشده باشد؛ لذا تنها افرادی که در فهرست منتشر شده توسط هیأت نظارت بر انتخابات اعلام شده است، امکان شرکت در انتخابات را دارند. بر این اساس، هر مدیر مسئول نشریه فعال یا نماینده وی، یک بار حق شرکت در انتخابات و رأی دادن را خواهد داشت.
همچنین مطابق ماده ۱۷ شیوه‌نامه، مدیرمسئول می‌تواند برای شرکت در انتخابات نماینده‌ای را معرفی کند؛ نماینده با معرفی‌نامه مکتوب از سوی مدیرمسئول، به جای وی در انتخابات رأی خواهد داد. نامه نمایندگی باید شامل نام و نام خانوادگی مدیرمسئول و نماینده، نام نشریه، موضوع نمایندگی (رأی دادن در انتخابات کمیته ناظر)، امضای مدیر مسئول، تاریخ امضا و ترجیحاً در کاغذ سربرگ‌دار نشریه (حاوی لوگوی نشریه) باشد. معرفی‌نامه باید تا پیش از شروع روند اجرایی انتخابات توسط مدیر مسئول به کارشناس نشریات یا اعضای کمیته اجرایی یا هیئت نظارت تحویل شده باشد یا صحت امضای معرفی‌نامه محرز باشد یا از دیگر طرق ارتباطی مانند ایمیل که خود در هنگام درخواست مجوز در فرم‌های مربوطه ارائه داده یا متعاقباً در دیگر مکاتبات اعلام داشته است به آدرس studentpress@ut.ac.ir ارسال شده باشد.
لازم به ذکر اس، تمامی رأی‌دهندگان واجد شرایط برای تسریع در امور اجرایی انتخابات، مدرک شناسایی معتبر، اعم از کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل ترم جاری یا پرینت ثبت نام ترم جاری از سامانه آموزش را هنگام رأی‌گیری به همراه داشته باشند.
پیرو اطلاعیه‌های قبلی فهرست اسامی مدیران مسئول مجاز به شرکت در انتخابات نمایندگان مدیر مسئول نشریات دانشجویی سال ۱۳۹۸ اینجا و فهرست کاندیدا‌ها اینجا قابل ملاحظه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران باشگاه دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
سعید ضیایی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند افزود: دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

آقای ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی درباره صحت انتخابات نیز گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد