Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در برگزاری رویداد ایده‌ها و استارتاپ‌ شیلاتی و آبزیان توسط خوشه صنعتی آبزیان، پژوهشکده میگو و پارک علم و فناوری بوشهر ایده‌های برتر رویداد این استارتاپ انتخاب شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی صفوی صبح امروز در نشست بررسی اجرای خوشه‌های صنعتی شیلاتی سواحل و طرح‌های آبزی‌پروری را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از استراتژی‌های توسعه صنایع کوچک و متوسط، ایجاد خوشه‌های کسب و کار است، در این راستا خوشه صنعتی آبزیان استان بوشهر عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای نخستین رویداد ایده‌ها و استارت آپ‌های شیلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این رویداد با همکاری پژوهشکده میگوی کشور، خوشه صنعتی فرآوری آبزیان بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج فارس اجرا شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر، شناسایی و ایجاد بانک طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه شیلاتی، تسهیل و توسعه کسب وکار خلاقانه، معرفی طرح‌ها و ایده‌های برتر به سرمایه‌گذاران و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر را از اهداف مهم اجرای رویداد ایده‌ها و استارت آپ‌های شیلاتی استان بوشهر دانست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه در این رویداد 3 ایده برتر استارتاپی آبزیان استان بوشهر انتخاب و معرفی شد خاطر نشان کرد: رویداد استارتاپی آبزیان بوشهر که با هدف کارآفرینی در حوزه استارت آپ‌ها و تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات فعالان در این بخش برپا شد ایده‌های برتر انتخاب شدند.

طرح خوشه فرآوری آبزیان بوشهر تدوین و اجرایی می‌شود خوشه صنعتی آبزیان استان بوشهر تشکیل شد‌ 33 واحد فرآوری آبزیان در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر فعال شد

صفوی با بیان اینکه استارتاپ‌ها یک رویداد جالب کارآفرینی است که به پرورش ایده‌ها و خلاقیت برای کارآفرینی کمک می‌کندتصریح کرد: رویدادهای استارتاپی در راستای زمینه‌سازی برای فعالیت بیشتر اجتماع‌ نخبگان در حوزه‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی است.

وی بیان کرد: در این رویداد طرح تولید پودر خشک اسپیرولینا، طرح هوشمند سازی مزارع پرورش آبزی و تبدیل تدریجی مزارع هکتاری به کشت گلخانه‌ای  انتخاب شدند که به طرح‌های برتر به ترتیب مبالغ 2.5 و 1.5 و یک میلیون تومان جایزه اهدا شد.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود