Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرسدس‌ بنزهای جدید کلاس G، سئات تاراکو و هوندا CR-V تست موسسه "یوروو  NCAP"  (برترین موسسه تست ایمنی خودرو در اروپا) را به آسانی و با بهترین نتیجه ممکن پشت سر گذاشتند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارسکوپ"، آفرودر جدید G350d بنز در این تست بالاترین رتبه یا همان 5 ستاره ایمنی را به دست آورد و کارشناسان این موسسه "عملکرد تاثیرگذار را در هر 4 حوزه اساسی مورد نظرشان" در بنز کلاس G350d تائید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این SUV  نود درصد امتیاز در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال، 83 درصد امتیازات در حفاظت از کودکان، 78 درصد در بخش حفاظت از عابران پیاده و 72 درصد امتیاز کارکرد تجهیزات ایمنی- کمکی را به دست آورد.

هوندا CR-V نیز به دلیل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های فعال ایمنی و ساختار بدنه منحصر به فرد و "پیشرو بودن در استحکام و سختی" موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد.

نسخه 2 لیتری هیبریدی در تست ایمنی "یورو انکپ" موفق به کسب 93 درصد امتیازات در حفاظت از سرنشینان بزرگسال و 83 درصد امتیازات در حفاظت از کودکان شد. این خودرو 70 درصد امتیازات حفاظت از عابران پیاده و 76 درصد تجهیزات ایمنی کمکی را به دست آورد.

سئات تاراکو که نسخه‌ای اسپانیایی فولکس‌واگن تیگوان و اشکودا کودیاک محسوب می‌شود امتیاز 97 درصدی در حفاظت از سرنشینان بزرگسال را به دست آورد. سئات تاراکو قدرت 84 درصدی خود در حفاظت از کودکان نشان داد و 79 درصد از امتیازات را در حفاظت از عابران پیاده و تجهیزات ایمنی- کمکی به دست آورد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: 5 ستاره ایمنی یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی‌ و از منظر ظاهری لوکس‌ است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo9 از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.



این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.
مصرف سوخت تیگو 9 تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از 1400 کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در 20 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. 

  تیگو 9 مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP ،ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است زیرا بیش از 85 درصد آن را به‌ کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد