Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:32:33 GMT

۱۴۰۰ تاکسی در مشهد به صورت سالانه باید نوسازی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۵۳۱۳

۱۴۰۰ تاکسی در مشهد به صورت سالانه باید نوسازی شود

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به طور میانگین ۱۴۰۰ تاکسی فعال در مشهد به صورت سالانه باید نوسازی شود. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سیدمهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به جابه‌جایی شهروندان توسط تاکسی‌های موجود در بخش‌های مختلف نظیر تاکسی‌های زرد و بیسیم اظهار داشت: طبق آمار به طور میانگین روزانه یک میلیون و 300 هزار مرتبه جابه‌جایی مسافران در مشهدمقدس صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعداد آمار ارائه شده بالا بوده که به همین جهت نیز باید کیفیت سرویس‌دهی را در این شهر ارتقاء دهیم و همچنین وضعیت مطلوبی را برای افراد فراهم سازیم تا مسافران از شرایط ویژه‌ای برخوردار باشند، در این راستا اقدامات مختلفی انجام شده است.

شرکت‌های تاکسی‌رانی قم به مسئولیت‌های خود عمل نمی‌کنندتوزیع لاستیک" تاکسی ون" آغاز شد6000 تاکسی در مشهدمقدس نوسازی شد

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: 5 هزار تاکسی فرسوده به تازگی نوسازی شد، در حال حاضر میانگین عمر تاکسی‌ها تا هفت سال و 6 ماه تعیین شده است، سالیانه حدود هزار و 400 تاکسی نیاز به نوسازی دارند.

وی با اشاره به فعالیت چهار شرکت تاکسی بیسیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از بزرگترین تاکسی‌های بیسیم در مشهد 113 بوده که بهره‌برداری آن توسط بخش خصوصی صورت می‌پذیرد اما سازمان تاکسیرانی مالک آن است، هزار تاکسی در این بخش فعال هستند که روزانه حدود 9 هزار نفر را جابه‌جا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد