Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: طرح ساخت مرحله نخست نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ۴۷ درصد پیشرفت دارد که با عملیاتی شدن تعهدات مالی سهامداران آن، مرحله نخست این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور به اتمام می‌رسد.

  وی افزود: طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان به وسعت ۴۵ هکتار در روشن دشت واقع شده که ۱۵هزار مترمربع فضای مسقف و ۳۵ هزار متر فضای باز نمایشگاهی برای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرحله اول طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان ۱۷ هکتار است که پیمانکاران در ۱۷ جبهه کاری مشغول فعالیت هستند.   یارمحمدیان ادامه داد: سهامداران به تعهدات خود عمل کنند تا هرچه زودتر این پروژه که ویترین شهر اصفهان است و به رونق اقتصاد شهر کمک می‌کند، مورد بهره‌برداری قرار گیرد   مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان تصریح کرد: فاز دوم پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را با افزایش سرمایه شرکت یا مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد، در فاز دوم هشت سالن جدید نمایشگاهی ایجاد می‌شود که در این صورت متراژ نمایشگاه چند برابر افزایش می‌یابد؛ در این صورت نمایشگاه اصفهان به نخستین شهرک نمایشگاهی کشور تبدیل خواهد شد.    انتهای پیام/م    پیشرفت ۴۷ درصدی فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • صفحه نخست روزنامه‌های (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک