Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر،بهره وری و صرفه جویی انرژی ایران 2 الی 5 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور چهره های شاخص صنایع انرژی و اقتصادی برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نمایشگاه شرکت تابان و سایر سرآمدان حوزه های انرژی تجدید پذیر به معرفی محصولات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





سید محمد صادق زاده رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی ­­در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۰۰ مگاوات نیروگاه ­تجدید پذیر در کشور نصب شده­ است­ افزود:­ با توجه به فراهم شدن زمینه برای صادرات برق انرژی تجدید­ پذیر­ با مصوبات قانونی موجود،​­ از سال آینده­ علاوه بر صادرات برق از نیروگاه های­ فسیلی­ ­می توانیم­ برق تولید شده­ در نیروگاه‌های تجدید پذیر را نیز به سبد­ صادرات انرژی کشورمان اضافه کنیم.

صادق زاده پس از گفتگوی خبری با اصحاب رسانه به همراه عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان از چندين غرفه نمایشگاه بازدید و پیرامون مسائل حوزه انرژی های تجدید پذیر بخصوص انرژی خورشیدی و شرکت تامین انرژی برق ایرانیان تابان، به گفتگو پرداخت.

در ادامه دکتر عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به همراه جاوید، مدیرعامل و نادرپور، عضو هيات مدیره شرکت تابان، پس از بازدید از چندین غرفه نمایشگاه، در غرفه شرکت تابان حضور یافته و ضمن دیدار با عوامل اجرایی به گفتمان در خصوص مسائل روز انرژی های تجدید پذیر بویژه انرژی خورشیدی و شرکت تابان پرداختند.

در ادامه خاطر نشان می سازد، شاهین جاوید مدیرعامل شرکت تابان در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به توان بالای متخصصین داخلی فعال در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و ظرفیت بالای موجود در کشور، از سال آینده شاهد صادرات کالاهای تولید داخل و خدمات فنی مهندسی نیروگاه های خورشیدی به سایر کشورها بویژه کشورهای همسایه خواهیم بود.

وی افزود: در همین راستا مذاکراتی در سطح کلان با کشور عراق صورت گرفته که  به ازای هر 10 مگاوات نیروگاه خورشیدی حدود 7 تا 8 میلیون دلار ارزآوری برای کشور در بر خواهد داشت.

پیش تر صادق زاده رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی در گفتگوی خبری خود با اصحاب رسانه در همین نمایشگاه گفته بود: مصوبات قانونی لازم برای صادرات برق تجدیدپذیر فراهم شده و از سال آینده همانطور که برق فسیلی صادر می شود، برق تجدیدپذیر نیز در سبد صادراتی کشور قرار خواهد گرفت.

رضا اردکانیان وزیر نیرو به همراه معاونین خود سید محمد صادق زاده رئیس ساتبا و محمد حسن متولی زاده مدیرعامل توانیر، در این نشستی که در آخرین روز "یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی ایران" برگزار گردید، شرکت کرد.

    تشکیل کارگروهی متشکل از انجمن های فعال تجدیدپذیرها برای عملیاتی شدن ایده ها و حل مسائل.
    دنبال کردن به جد موضوع تجدیدپذیرها بعنوان یک راه نجات در موضوع انرژی.
    فراهم شدن امکان صادرات برق تولیدی نیروگاه های تجدیدپذیر.
    لزوم کمک تمامی ارگان ها در زمینه توجه به فرهنگ مصرف و اصلاح شیوه های استفاده از آن.
    به سرانجام رسیدن آخرین وضعیت افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق تا پایان سال جاری.

برخی از مهمترین مواردی بودند که وزیر نیرو در این نشست به آنها اشاره داشت.

اردکانیان در روز پایانی "یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی ایران" از غرفه شرکت تامین انرژی برق ایرانیان تابان بازدید کرد و ضمن بازدید از پنل های خورشیدی تولید این شرکت دقایقی را به گفتگو با مدیران شرکت در خصوص ظرفیت های تولید کارخانه و همچنین نیروگاه های تابان پرداخت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه بانک حکمت ایرانیان انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024

عصر ایران؛ مسعود طاهری - برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن 2024، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش می‌گذارد. این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.     محصولات نوآورانه و لوکس در صدر توجهات:   اکسید در غرفه خود در نمایشگاه پکن 2024، از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای لوکس انرژی جدید رونمایی خواهد کرد. این محصولات، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته هستند و نوآوری و کیفیت را به طور همزمان به ارمغان می‌آورند.   عرضه مدل‌های ES و RX PHEV در این نمایشگاه، نشان‌دهنده تعهد اکسید به ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های انرژی جدید برای مشتریان رده بالا است.     حرکتی عمیق به سوی آینده‌ای پایدار:   اکسید در ادامه این مسیر، در 26 آوریل سفری یک روزه به پکن خواهد داشت و در 29 آوریل با برگزاری نمایشگاهی از محصولات زیست‌محیطی در ووهو، به اوج خود خواهد رسید. این رویداد، ترکیبی بی‌نظیر از محصولات سطح بالا، فناوری و پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products اکسید ارائه شده‌اند.   در این نمایشگاه، شاهد تعدادی از محصولات انرژی جدید خواهیم بود که هر کدام نشان‌دهنده تعهد این برند به تولید محصولاتی رده بالا با رویکردی پایدار است.     نشست سالانه فروشندگان: ترسیم نقشه راه آینده:   نقطه اوج رویدادهای اکسید در ماه آوریل، نشست سالانه فروشندگان خواهد بود که در 29 آوریل در ووهو برگزار می‌شود. در این گردهمایی، جهت استراتژیک برند و نوآوری‌های آینده با سهامداران کلیدی به اشتراک گذاشته خواهد شد.   علاوه بر تجلیل از دستاوردهای سال گذشته، در این نشست بحث‌هایی پیرامون استراتژی نام تجاری، توسعه محصول و گسترش بازار انجام خواهد شد که بر نقش اکسید به عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تأکید می‌کند.   حضور اکسید در نمایشگاه پکن 2024 و مجموعه رویدادهای متعاقب آن در ووهو، نشان‌دهنده جایگاه این برند به عنوان یک بازیگر فعال و پیشرو در صنعت خودروهای لوکس است. اکسید با تمرکز بر تجملات پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد به فراتر رفتن از انتظارات، آماده است تا معنای واقعی یک برند ممتاز را در این صنعت به نمایش بگذارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024