Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:13:58 GMT

تعریض معابرمنطقه جمکران ضرورتی فراموش شده

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۷۵۵۰

تعریض معابرمنطقه جمکران ضرورتی فراموش شده

روزنامه ایمان قم در شماره روز شنبه 11 اسفندماه مطلبی با عنوان ' چرا مسئولان چاره اندیشی نمی کنند، تعریض معابر منطقه جمکران ضرورتی فراموش شده ' را به قلم مهدی مرادی به چاپ رسانده است.

دراین مطلب آمده است: چرا مسئولان استانی وشهری قم فکری برای تعریض معابر اصلی منطقه مسکونی جمکران نمی کنند، این ضرورت انکار ناپذیر گویا به بوته فراموشی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس راهور قم در مواقع بروز مشکلات ترافیکی و شب های چهارشنبه و برگزاری همایش ها و پیاده روی ها و مناسبت های زیاد دیگر در طول سال در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام بستن ورودی مسجد مقدس جمکران ازمیدان آل یاسین می نمایند( که به احتمال به یقین براساس مصوبه شورای ترافیک انجام می شود) و صاحبان خودروهای که قصد رفتن به مسجد جمکران و یاجاده کاشان را دارند از خیابان شیخ حسن مثله جمکرانی برای تردد استفاده می کنند.
با وجودکم عرض بودن معابر این منطقه در شرایط عادی هم مشکلات عدیده ای برای تردد اهالی این منطقه ایجاد می شود و در اینگونه مواقع که خودروهای عبوری نیز از این مسیر جایگزین استفاده می کنند رفت و آمد دراین منطقه با مشکلات متعددی همراه می شود.
نمونه آن صبح دیروز جمعه بودکه بعلت برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسدود شدن مسیر ورودی مسجد مقدس جمکران ازمیدان آل یاسین خودروهای که قصد رفتن به مسجد مقدس جمکران و یاجاده کاشان را داشتند برای عبور خود مسیر خیابان شیخ حسن مثله جمکرانی را انتخاب کردند که عبور خودروها از این مسیر مشکلات زیادی برای اهالی این منطقه ایجاد و رفت و آمد برای ساکنین منطقه برای ساعتی غیر ممکن کرد.
حال این سئوال مطرح است با وجود اینکه اهالی جمکران درطول سال روزهای متعددی شاهد ترافیک سنگین درمعابر باریک این منطقه هستند چرا مسئولان فکری برای تعریض این معابرنمی کنند؟این درحالی است که این منطقه بیش از 10سال هست که به شهر قم الحاق شده ولی هیچ اقدامی برای تعریض معابرآن انجام نشده و معابر همان معابر50 سال قبل است.
سئوال بزرگ مردم منطقه جمکران از مسئولان این است چرا فکری برای رفاه و آسایش مردم این منطقه که در طول سال برای به کمک و خدمات رسانی به زایران مسجد مقدس جمکران هیچ کوتاهی نمی کنند وهر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند نمی کنند و حداقل خواسته ها آنها را که تعریض معابر هست جامه عمل به آن نمی پوشانند.
منبع: روزنامه ایمان
7406/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روزنامه ايمان جمكران تعريض معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر