Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز شنبه در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی نجم آباد و تالاب صالحیه افزود: شهرک صنعتی نجم آباد در زمینی به مساحت 500 هکتار احداث که فاز نخست آن در 80 هکتار است.
وی با بیان اینکه واحدهایی که مجوزهای زیست محیطی دارند در این شهرک مشغول به فعالیت می شوند، اظهار داشت: صنایع کانی غیرفلزی، کانی فلزی، شیمیایی، غذایی، بازیافت و سلولزی از جمله واحدهایی هستند که در شهرک صنعتی نجم آباد استقرار می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزازی پور فرشی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، امیدواریم که قطعه نخست شهرک صنعتی نظرآباد در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: امکانات زیرساختی از جمله آب، برق و راه نیز طی 6 ماه در این شهرک آماده سازی و پیش بینی اشتغال برای فاز اول در 80 هکتار ، 2هزار و 300 نفر اعلام شده است.
بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی در البرز مشغول به فعالیت هستند.
شهرک صنعتی نجم آباد پنجمین شهرک صنعتی دولتی استان البرز است
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال برق زیست محیطی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم