Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، از اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ریشه کنی بیسوادی در مناطق مرزی این استان خبر داد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام، اسفندیار رستم زاد امروز در در تشریح دستاورهای سفر وزیر آموزش و پرورش به ایلام اظهار داشت:اختصاص 20 میلیارد ریال برای تجلیل از مربیان پرورشی و 90 میلیارد ریال برای ریشه کنی بیسوادی در مناطق مرزی استان ایلام از جمله دستاوردهای این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 600 میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی 50 درصد مدارس سنگی  و 40میلیارد ریال نیز برای تکمیل طرح حیات طیبه از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به ایلام از جمله اعتبارات اختصاص یافته سفر وزیر به ایلام است.

موافقت با برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 55هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش   سند تحویل بنیادین به مسائل اساسی آموزش و پرورش پاسخ‌ می‎دهد   الزامات آموزش و پرورش رایگان فراهم نیست

رستم زاد در ادامه افزود: اختصاص اعتبار برای جمع آوری 48 مدرسه کانکسی با اعتبار 8 میلیارد ریال و 32 میلیارد ریال نیز برای استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس استان ایلام از نتایج سفر وزیر به ایلام است که با اختصاص‌ 60میلیارد ریال برای تقویت بنیه مالی مدارس غیر دولتی،پنج میلیارد ریال برای ایجاد اتاق بازی و یادگیری در 50 مدرسه دوره ابتدایی و 20 میلیارد ریال نیز برای تجهیز مراکز پرورشی فرهنگی مجموع اعتبارات اختصاص یافته به  900 میلیارد ریال رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه می‌گوید: در این سفر چهار میلیارد ریال برای تجهیز اماکن و خرید وسایل ورزشی، 300 میلیون ریال برای جشنواره قلم، 90 میلیارد ریال برای وام کم بهره به مدارس غیر دولتی و پیش دبستانی با حمایت دولت در تمام مناطق، الکترونیکی شدن مدارس از راه دور، 20 میلیارد ریال برای جذب ترک تحصیلان و بازماندگان از تحصیل و 20 میلیارد ریال برای توسعه مراکز رفاهی و درمانی استان نیز به ایلام اختصاص که در نوع خود در استان بی سابقه است.

وی اختصاص یک هزار ویزای اربعین برای سال آینده به فرهنگیان ایلام را دستآورد معنوی سفر دانست و گفت: سفر وزیر و اختصاص اعتبارات در ابعاد آموزشی، عمرانی، استاندارد سازی و معنوی تغییرات بنیادی را در حوزه‌های عنوانی در استان ایلام در پی دارد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

علی اسماعیلی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در برنامه متمرکز هفته گرامی‌داشت مقام معلم که در سالن همایش‌های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی همه عناصر موثر بر روند تعلیم و تربیت استان زنجان، شاهد توفیقات و موفقیت‌های خوبی در یک سال گذشته در استان بودیم که مدیون تلاش جهادی آنان هستیم.

وی با اشاره به ارتقاء خوب مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در جایگاه رتبه‌بندی مناطق کلی کشور، افزود: منطقه‌ای داشتیم که بالای ۲۷۰ رتبه در سال گذشته جابه‌جایی داشت که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه در خصوص خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته، رتبه یازده کشوری را کسب کردیم، گفت: رتبه خروجی امتحانات نهایی در سال‌های گذشته حدود ۲۰ بود.

او در رابطه با توسعه و گسترش رشته‌های فنی- مهارتی در استان زنجان، افزود: رشته‌های فنی و مهارتی در استان گسترش و توسعه خوبی داشتند به نوعی که از برنامه‌ پیش‌بینی شده وزارت مطبوع درصد بیشتری داشت.

اسماعیلی در رابطه با رشد ساخت و ساز مدارس استان زنجان نیز اظهار کرد: طی سال گذشته اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان حدود ۲۱۷ کلاس را به آموزش و پرورش استان تحویل داد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی از جمله توجه به اردوها و اردوگاه‌ها، توسعه فضاهای تربیتی و غیره سبب تغییر فضای تربیتی حاکم در مدارس استان زنجان شده است، افزود: کسب رتبه‌های علمی، المپیادی، قرآنی، فرهنگی در استان زنجان در سطح کشور جهش مناسبی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ زمین چمن در مدارس زنجان افتتاح شده است، گفت: توزیع سالن‌ها و چمن‌های ورزشی غالبأ در مدارس محروم، روستایی و برای استفاده در مناطقی است که کمتر نسبت به این امکانات توجه شده بود، است.

او با اشاره به اینکه توزیع شیر بعد از سال‌ها در مدارس استان زنجان انجام شد که گامی در مسیر سلامت دانش‌آموزان بود، خاطرنشان کرد: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد؛ یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کرده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا