Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته انضباطی تایید کرد که این کمیته بدون توجه نام تیم و بازیکن با تمامی متخلفان برخورد خواهد کرد.

طرفداری- اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت:‌

در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه فولاد و استقلال هستیم تا با بررسی تمامی جوانب در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن زاده با بیان این مطلب گفت:

ما در کمیته انضباطی تلاش کرده‌ایم که همواره مجری قانون بر مبنای عدالت باشیم و در این خصوص هیچ تفاوتی میان باشگاه‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص اتفاقات روزهای گذشته نیز به موارد و موضوعاتی که مربوط به کمیته انضباطی است قطعا ورود خواهیم کرد. ما در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه فولاد و استقلال هستیم تا با بررسی تمامی جوانب در این خصوص تصمیم گیری کنیم اما اینکه در برخی رسانه ها مواردی دور از انصاف مطرح می‌شود و عنوان می‌کنند که کمیته انضباطی تبعیض و یا تفاوتی قائل می‌شود غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است. اینکه بازیکن متعلق به کدام تیم است و یا در چه زمانی یا در فاصله با کدام مسابقه مرتکب تخلف شده هیچ تاثیری در قضاوت و تصمیم کمیته انضباطی ندارد.

رئیس کمیته انضباطی، یادآور شد:

هدف ما اجرای قانون به شکل یکسان برای تمامی تیم‌هاست و متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوتی ندارد. تا امروز هم نشان داده‌ایم همیشه با قاطعیت نسبت به تخلفات موضع گرفته و برخورد کرده‌ایم. چه زمانی در این بین تبعیضی وجود داشته که حالا چنین فرافکنی هایی صورت می‌گیرد؟ در خواست من از رسانه‌ها این است که در راستای کمک به فوتبال و ارتقای جایگاه فرهنگی فوتبال کشور رویکردی منصفانه و سازنده داشته باشند. کمیته انضباطی قطعا به تکلیف و وظیفه خودش مطابق قانون و بر مبنای عدالت و انصاف عمل خواهد کرد. متاسفانه یکی از مشکلات اصلی فوتبال ما همینگونه اظهار نظر ها و جو سازی هایی است که له یا علیه یک تیم خاص صورت می‌گیرد و به دنبال تاثیرگذاری روی عملکرد کمیته انضباطی یا سایر بخش هاست. ضمن آنکه از رسانه ها درخواست می‌کنم از چنین رفتارهایی به شکل جدی خودداری کنند لازم است بر این نکته تاکید شود که کمیته انضباطی با استقلال کامل و بدون توجه به اینگونه فضاسازی‌ها اقدام خودش را انجام می‌دهد و مطرح نمودن چنین مسائل غیر واقعی تاثیری روی روند کار این کمیته نخواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه