Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:00:03 GMT

تقویم شهدای هنرمند کردستان تهیه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۰۱۰۱

تقویم شهدای هنرمند کردستان تهیه شد

مدیرکل ارشاد استان کردستان گفت: تقویم شهدای هنرمند استان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی هر چه بهتر آنان به جامعه طراحی و تهیه شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

جلال قلعه‌شاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از طراحی و تهیه تقویم شهدای هنرمند استان خبر داد و اظهار داشت: از این تقویم در یادواره شهدای هنرمند استان کردستان نیز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دفاع مقدس افزود: بدون شک انجام چنین اقدامی منجر به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی هر چه بهتر شهدای هنرمند به جامعه می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان کردستان تصریح کرد: فارس خالدی، مصلح مرادی، فریدون نعمتی، ملاارکان قدیمی، پیمان ویسی، سعید توفیقی و غلامرضا ترابیان شهدای هنرمند استان کردستان هستند که تقویم سال 98 با ذکر اسامی و عکس این شهدای گرانقدر طراحی شده است.

برگزاری کنگره 5400 شهید فرصتی برای معرفی «فرهنگ، امنیت و توسعه» کردستان استمسئولان برای برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان سنگ تمام بگذارند8 اجلاسیه شهدا تا زمان برگزاری کنگره 5400 شهید در کردستان برگزار می‌شود

قلعه‌شاخانی از برگزاری اجلاسیه اصلی شهدای هنرمند استان از سری برنامه‌های کنگره 5400 شهید کردستان خبر داد و گفت: این اجلاسیه در اوایل سال آینده و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هنرمند استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از کتب کبوتران خونین بال، جرعه‌های عاشقی، اکران فیلم کوتاه موضوعی، اجرای نمایش کوتاه موضوعی، تجلیل از هفت هنرمند نامور 40 سالگی هنر انقلاب اسلامی، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند، نصب میثاق‌نامه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران متعهد از جمله برنامه‌های شاخص اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان است.

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

سعید نظری گفت: با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ٣٨٥ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و ... فعالیت دارند.

 وی بیان کرد: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت