Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس از بین ۳۰۰ تیم شرکت کننده، موفق به راهیابی به مرحله نهایی مسابقات داده کاوی دانشگاه صنعتی شریف شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم داده کاوی دانشگاه آزاد بندرعباس به مرحله نهایی مسابقات داده کاوی دانشگاه صنعتی شریف راه یافت.   رویداد علوم داده دانشگاه صنعتی شریف، رقابتی چندمرحله‌ای است و برای محک‌زدن سطح دانش علوم داده در جامعه علمی ایران هرساله برگزار می‌شود که با همکاری جمعی از دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر و با پشتیبانی استادان پیشگام در این حوزه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات بیش از ۳۰۰ تیم و در مجموع هزار و ۵۰۰ دانشجوی ثبت نامی در این رقابت حضور داشتند که ۳۳ تیم توانست به مرحله نهایی راه یابد.
مرحله نخست این دوره از مسابقات که به‌صورت غیرحضوری ۱۰ تا ۲۰ بهمن با هدف «پاکسازی داده، تحلیل داده و کشف حقایق» برنامه‌ریزی شده بود و در این مرحله، دیتاست سایت دیوار در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت و از آن‌ها خواسته شد با توجه به توضیحات نوشته شده در متن آگهی، بتوانند برند گوشی موبایل را پیش‌بینی کنند.
در مرحله دوم نیز به‌صورت غیرحضوری ۲۰ بهمن تا ۵ اسفند جاری برگزار شد که هدف از این مرحله «توانایی کار باداده بزرگ، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق» بود که در این مرحله نیز شرکت‌کنندگان باید دسته‌بندی‌های مربوط به هر آگهی دیوار را به‌صورت سلسله مراتبی تشخیص داده که این کار نیازمند استفاده از روش‌های یادگیری ماشین بود.
مرحله سوم این دوره از مسابقات قرار است به‌صورت حضوری ۱۵ و ۱۶ اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شود که انتظار می‌رود، دانشجویان توانایی تحلیل داده، یادگیری ماشین و تولید دانش را داشته باشند.
لازم به ذکر است، تیم دانشگاه آزاد بندرعباس را کمیل بابایی، وحید سالاری، امیر جعفری‌زاده، سعید ناصری، سحر ارزمانی، پری دریاکش، سارا عباس‌زاده و سهیلا سالاری تشکیل داده و سرپرستی و هدایت آن را عباس عکاسی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه صنعتی شریف مسابقات داده کاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی