Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@00:12:13 GMT

نشت گاز شهری حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۱۰۸۳

نشت گاز شهری حادثه آفرید

حوادث رکنا: انتشار گاز شهری انفجار و آتش سوزی را در یک واحد مسکونی خالی از سکنه در خیابان کرمان شرقی رقم زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، شنیدن صدای انفجار، همسایگان را بر آن داشت تا در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کنند و از ترس و وحشت به خارج از منازل خود پناه ببرند.

در این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ۱۰:۵۰ صبح امروز زنگ ایستگاه ۴۸ و ۱۱۷ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات ۲ به سوی بزرگراه امام علی شمال بعد از محلاتی، خیابان کرمان شرقی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ملک نژاد فرمانده ی عملیات حاضر در محل حادثه در این باره گفت: در یک واحد حدود ۶۰ متری از یک ساختمان چهار طبقه ی چهار واحدی که خالی از سکنه بود بنا به شواهد موجود، نشت گاز شهری و ایجاد جرقه باعث انفجار شده و ضمن تخریب درب و پنجره ی واحد، دو واحد دیگر از ساختمان را نیز دچار خسارت کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز ساختمان با به همراه بردن تجهیزات لازم و یک رشته لوله ی آبدهی، خود را به این طبقه رساندند و پس از اطمینان از خالی بودن واحد مسکونی به ایمن سازی و مهار شعله های آتش پرداختند.

ملک نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت وارده به محل، آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و اطمینان از سلامت ساکنین ساختمان و حاضر شدن مالک، محل را پس از ارائه تذکرات ایمنی، به وی تحویل دادند.

خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در بر نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه سلامت حوادث حادثه سلامت اخبار حوادث آتش سوزی انفجار حادثه کرمان گاز شهری عکس فیلم دختر تصاویر مشهد مرد زندگی ایران مشهور زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مهدی نقدی، فرماندار شفت امروز، ۱۳ اردیبهشت ماه با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم (ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحد‌ها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت‌ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی