Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:42:15 GMT

تیم تورِس، نخستین قربانی گلزنی «ویا» در لیگ برتر ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۱۸۲۵

تیم تورِس، نخستین قربانی گلزنی «ویا» در لیگ برتر ژاپن

تهران- ایرنا- «داوید ویا» مهاجم اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه ژاپن در نخستین بازی خود، تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل یاران «فرناندو تورس» به ثمر رساند.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکای اسپانیا روز شنبه نوشت: «داوید ویا» اسطوره فوتبال اسپانیا با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش مقابل ساگان توسو در لیگ برتر ژاپن، آغاز رویایی را در جی لیگ ژاپن تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم 37 ساله اسپانیایی که حالا در ویسل کوبه ژاپن بار دیگر در کنار «آندرس اینیستا» هم تیمی اسبق خود در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا توپ می زند، در حالی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند که در تیم حریف یک چهره سرشناس دیگر فوتبال اسپانیا یعنی «فرناندو تورس» حضور داشت.
بدنبال پوشش ضعیف دفاعی تیم تورس، ویا در دقیقه 54 تک گل بازی را به ثمر رساند.
ویا سه ماه پیش لیگ برتر آمریکا (ام ال اس) را پس از به ثمر رساندن 80 گل در 124 بازی برای نیویورک سیتی، ترک می کند و با انتشار ویدئویی خبر پیوستنش به جی لیگ ژاپن را رسانه ای کرد.
مهاجم اسبق آبی اناری ها که با 59 گل برترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می شود، به همراه اینیستا عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا و جام جهانی را فتح کرده و با تیم بارسلونا، 2 بار لالیگا و یک بار لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرده است؛ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه های جهان هم به گنجینه افتخارات وی رنگ و بوی یک قهرمان بخشیده است.
ویسل کوبه که در ماه مه سال گذشته با اینیستا قرارداد امضا کرد، توسط شرکت ژاپنی راکوتن (غول خدمات اینترنتی) که اسپانسرینگ پیراهن های باشگاه بارسلونا را نیز عهده دار است، اداره می شود.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش داويد ويا فرناندو تورس جي ليگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. بعد از فصلی که در آن او بارسا را قهرمان لالیگا و سوپرجام کرد و نوید ظهور یک بارسای جدید را می داد، در فصل جاری دست آبی و اناری ها از تمام جام های فصل کوتاه مانده است. بارسا در تنها پنج روز هم قهرمانی لالیگا و هم لیگ قهرمانان را با شکست از رئال و پی اس جی از دست داد.

آینده ژاوی در بارسا نیز نامشخص است و با وجود اینکه او خبر از استعفایش در پایان فصل داده بود ولی حالا شاید ماندنی شود.

زاپاترو که بین سال های 2004 تا 2011 نخست وزیر اسپانیا بود، از ژاوی حمایت کرد: «من بسیار ژاوی را دوست دارم. اغلب با او حرف می زنم و به خصوص وقتی فوتبال بازی می کرد، ارتباط ما بیشتر بود. از نظر من او انسان و یک مربی باهوش و تواناست و از اینکه اوضاع برایش در بارسا خوب پیش نمی رود، ناراحتم.»

نخست وزیر سابق ادامه داد: «در بارسا تنش زیاد است و می دانم که این تیم مخالفان زیادی در اسپانیا دارد. حتی از من به خاطر اینکه هوادار بارسا هستم انتقاد می شد. افتحار می کنم زمانی که نخست وزیر بودم، از نزدیک شاهد دو قهرمانی اروپای بارسا در 2006 و 2009 بودم و امیدوارم شرایط ژاوی و بارسا بهتر شود.»

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی