Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:53:04 GMT

فصل‌3"دردسرهای‌عظیم"ساخته‌میشود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۲۰۸۶

برزو نیک‌نژاد در واکنش به ساخت فصل جدید «دردسرهای عظیم» گفت: اگر تلویزیون و مهران مهام تصمیم بگیرند ما آماده تولید فصل سوم این مجموعه تلویزیونی هستیم. ناطقان: در جریان گمانه‌زنی برای ساخت فصل ششم «پایتخت» و پخش دوباره دو فصل «دردسرهای عظیم» از شبکه آی‌فیلم موضوع ساخت فصل سوم این سریال به میان آمد. تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعتقاد داشت که یک قدری دورهم جمع کردن هنرمندان «دردسرهای عظیم» کار سختی است و اگر این اتفاق بیفتد فصل سوم «دردسرهای عظیم» هم جلوی دوربین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته مریم سعادت هم درباره ساخت فصل جدید این مجموعه تلویزیونی گفت: احتمال ساخت مجموعه جدید «دردسرهای عظیم» وجود دارد اما به تعبیری دور هم جمع کردن این بازیگران به قول آقای تهیه‌کننده کار سختی است. البته همه نسبت به شکل و ساختار مناسب این سریال ابراز رضایت کرده‌اند و در صورت اعلام ساخت سری جدید، حتماً به این پروژه می‌پیوندم.

برزو نیک‌نژاد کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» هم در واکنش به ساخت مجدد «دردسرهای عظیم» گفت: «دردسرهای عظیم» برای تلویزیون است و تلویزیون و مهران مهام تصمیم می‌گیرند که این اتفاق بیفتد یا خیر. مگرنه آن‌ها راضی باشند و حمایت کنند قطعاً هرکاری به عنوان فیلمساز از دست من بربیاید انجام خواهد داد.
برزو نیک‌نژاد کارگردان و مهران رجبی و شهین تسلیمی

او درباره فقدان فیلمنامه خوب در طنز تلویزیون، تصریح کرد: خنداندن خیلی سخت است و مردم ایران هم از آنجائیکه شوخ‌طبعی ذاتی دارند خیلی باید هوشیارانه برایشان نوشت و اجرا کرد. قلم توانمندی چون خشایار الوندها بایستی برای تلویزیون و سینما خلق کنند تا وضعیت کمدی و طنز ما سرشار از اتفاقات خوب باشد. حالا که او رفته امیدوارم از سیره و منش کاری او بهره‌برداری شود. امیدوارم ما هم بتوانیم کارهایی بکنیم مردم بخندند. بعید می‌دانم مردم کسانی که در مسیر ساخت کارهای طنز گام بردارند را فراموش کنند همچنان که امثال خشایار الوند را هم فراموش نخواهند کرد. منبع: تسنیم برچسب ها: فصل جدید ، دردسرهای عظیم ، فصل سوم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فصل جدید دردسرهای عظیم فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «ناامیدی سم است» به کارگردانی رضا پردل و محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی که تا چندی پیش با نام «روبورس» شناخته می‌شد و داستان بحران سازمان بورس در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ را روایت می‌کند. آریان عطارپور تهیه‌کننده این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این تغییر نام گفت: زمان که اسم فیلم را انتخاب می‌کردیم «ناامیدی سم است» را مدنظر داشتیم اما «روبورس» را، به‌صورت موقت، در زمان عقد قرارداد روی آن نهادیم.

او ادامه داد: «روبورس» اسم دم ‌دستی که در لحظه انتخاب شده بود تا پروژه فقط یک نام داشته باشد اما «ناامیدی سم است» نماینده فضایی‌ست که فیلم می‌خواهد به مخاطب عرضه کند و ارتباط تماتیک با مستند دارد.

 برنامه‌ریزی برای «ناامیدی سم است»

این تهیه‌کننده درباره برنامه خود برای نمایش این مستند بیان کرد: احتمالا با هماهنگی بخش بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، افتتاحیه‌ای برای فیلم برگزار شود و سپس در جشنواره‌های پیش رو مثل فیلم کوتاه تهران و هر جای دیگری که دوستان مرکز پیشنهاد کنند، شرکت خواهیم کرد. همچنین درنظر داریم تعدادی اکران خصوصی در جمع‌هایی که به مبلحث اقتصادی مثل بحران بورس علاقه‌مند هستند، برگزار کنیم.

کارگردان «مرجان» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فعالیت‌های مستندسازی آینده خود مطرح کرد: مشغول فیلمبرداری مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو برای شبکه مستند هستیم که تا ۲ یا سه ماه آینده چند قسمت آن برای پخش آماده می‌شود. تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده خودم است.

عطارپور در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه مستند، روایتی چند لایه از تاریخ شکل‌گیری صنعت خودرو در ایران، آسیب‌شناسی وضعیت فعلی و مطالعه تطبیقی درباره صنعت خودرو در ایران و کشورهای صاحب صنعت دیگر مثل کره جنوبی، هند، برزیل و... است.

«ناامید سم است» با نام قبلی «روبورس»، به بحران‌های سازمان بورس در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ می‌پردازد که این بحران‌ها در بازار سرمایه باعث از دست رفتن بخش زیادی از سرمایه مردم سهامدار شد. این مستند ۲۳ دقیقه‌ای پیامدهای این اتفاق و درگیری مردم با این موضوع را تا امروز بررسی می‌کند.

عوامل این مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا پُردل، تهیه‌کننده: آریان عطارپور، تدوین: آریان عطارپور، فیلمبردار: رضا تیموری، راوی: شهرام درخشان، آهنگساز: نیما پورکریمی، صداگذار: هیراد علوی‌فرد، مشاور علمی: علی شهبازی، تصویرساز پوستر: شادی یوسفی، طراح پوستر: هانا بیات، تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود