Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:11:06 GMT

نتایج درخشان لیگ برتر را با توان بومی کسب کردیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۳۳۷۹

نتایج درخشان لیگ برتر را با توان بومی کسب کردیم

مهدی مجیدی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال به دنبال ارتقا جایگاه تیم همدان در رقابت های لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی کشور بودیم و این مهم با برنامه ریزی صورت گرفته به دست آمد.
وی بیان کرد: ترکیب تیم همدان را بیشتر بازیکنان مستعد بومی تشکیل داده است هر چند برای تقویت تیم چند بازیکن مطرح دیگر نیز جذب تیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات اسکیت همدان خاطرنشان کرد: رقابت های این فصل لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی کشور بسیار بالا بود و حریفان قدرتمندی حضور داشت که خوشبختانه با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی توانستیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.
وی افزود: در دیدار نهایی تیم همدان با شکست مقابل تیم آی فیت پرو تهران نایب قهرمان شد اما بالاتر از تیم های قصر یخ تهران و تیم تچ کف سایمان تبریز قرار گرفت.
مجیدی خاطرنشان کرد: سال گذشته عنوان چهارمی مسابقات را به دست آوردیم اما امسال با حمایت همه جانبه و تشکیل تیمی قدرتمند توانستیم نایب قهرمانی بازی ها را تصاحب کنیم.
حمید ابکار ،علی مهرجو، افشین محبی، علی ستار، عارف بهمنیان، خشایار هراتی، عرفان قمری، تورج چولکی، امیر فتوحی، مهدی فتوحی، سامان سعیدی، محمد رضا مدادی، میلاد نامیان، محمد علی محسنی، عرفان زنگنه، شهاب عمادی، پویا آجیلی و محمد فرزانه ترکیب تیم همدان را در فصل جاری رقابت های لیگ برتر اسکیت هاکی کشور تشکیل دادند.
یازدهمین دوره لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان در چهار مرحله برگزار برگزار شد.
قهرمانی در رقابت های دسته یک اسکیت هاکی در سال 90، کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای لیگ برتر اسکیت هاکی در سال 91 و دو عنوان سومی در سال های 92 و 93 لیگ برتر از دیگر افتخارات تیم همدان محسوب می شود.
اینلاین یکی از رشته های ورزشی زیرمجموعه اسکیت بشمار می رود که در اواسط دهه 90 به یکی از پر طرفدارترین ورزش ها در آمریکا و جهان تبدیل شد. در حقیقت ورزش اینلاین اسکیت از حدود سال 1985 آغاز شد که تا به امروز از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی جهان رقابت های لیگ برتر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟

با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی،‌ رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

به گزارش ایسنا،‌ بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات،‌ موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روزهای پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبرها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیداهای آنان در بهارستان، ‌انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تنها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیداهای هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تنها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر