Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@23:09:19 GMT

رانندگان خطرساز در ایام نوروز اجازه رانندگی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۳۶۱۸

‍‍‍‍‍‍

سردار مهری: رانندگی حادثه ساز و پرخطر خط قرمز پلیس در تعطیلات نوروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سردار تقی مهری در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور با اشاره به تشکیل کمیته ویژه ترافیک نوروز ۹۸ با حضور تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸ طرح ترافیک نوروزی ۹۸ با هماهنگی تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهور ناجا، 38 درصد از تصادفات جرحی و فوتی نوروز 97 را هم ناشی از خواب آلودگی دانست و گفت: 85 درصد تلفات ناشی از این تصادفات به دلیل سرعت غیر مجاز، بی توجهی جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است.  رئیس پلیس راهور ناجا به هموطنان توصیه کرد: در سفرهای نوروزی پیش رو، با آرامش و احتیاط رانندگی و وسیله نقلیه خود را برای یک سفر ایمن مهیا کنند.  رئیس پلیس راهور  افزود: تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی هم از نظر خودرو  و هم از نظر نیرو در اولویت قرار گرفته است و از برنامه‌های سال ۹۸ است.   دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس راهور طرح ترافیک نوروزی تعطیلات نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: تا پایان بهار سال جاری با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، شاهد استفاده از کابل دیتا به جای کابل سیگنال در چراغ‌های راهنمایی خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: در این پروژه به جای استفاده از کابل‌های حجیم برای انتقال سیگنال از کنترلر به فانوس‌های چراغ راهنمایی، تنها یک رشته کابل دیتا به صورت لوپ در سراسر تقاطع کشیده شده و از طریق encoding و decoding عملیات انتقال سیگنال چراغ‌های راهنمایی را انجام خواهد داد.

برادران تصریح کرد: از قبل از سال جدید پروژه‌ای به عنوان تبدیل کابل‌های سیگنال به کابل‌های دیتا با همکاری تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان در این شرکت در دست انجام است که تاکنون نتایج خوبی اخذ شده است.

وی با اشاره به مزایای این طرح از جمله کاهش مصرف کابل و اختلاف انرژی، رفع احتمال برق‌گرفتگی چراغ‌های راهنمایی و نگهداشت آسان‌تر و ارزان‌تر تقاطعات و خرابی کمتر ادامه داد: حداکثر تا پایان بهار سال جاری نتیجه عملی آن را در تقاطعات شاهد خواهیم بود.

مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه در حال حاضر در تمام شهرهای کشور، انتقال سیگنال چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از کنترلر به فانوس‌های چراغ راهنمایی منصوبه در تقاطعات از طریق کابل‌های 16 رشته، 10 رشته و 4 رشته مسی صورت می‌گیرد، گفت: علاوه بر هزینۀ و حجم بالای کابل‌های استفاده شده در تقاطعات، برای سارقان جذاب بوده و به همین دلیل و همچنین موش خوردگی، باعث قطع شدن چراغ‌های راهنمایی تقاطعات شده و به وقت و سلامت شهروندان آسیب می‌رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!