Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:37:14 GMT

کسب مدال نقره مسابقات قطر تو سط دوچرخه سوار ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۴۳۶۶

دوچرخه سوار ایران مدال نقره مسابقات کوهستان قطر را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قطر با حضور دو نماینده ایران برگزار شد و در پایان فراز شکری توانست مدال نقره مسابقات را به دست آورد.
ناصر شهبازی دیگر نماینده ایران دهم شد.
نتایج مسابقه به شرح زیر است:
۱- فردریک گومبرت از فرانسه
۲- فراز شکری از ایران
۳- الکساندر رومن از صربستان
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


.
۱۰- ناصر شهبازی از ایران
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری

دو لاستیک نانویی شرکت ویتوریا (Vittoria) به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژگی‌های جالبی که دارند، به شدت مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند. این لاستیک‌ها امکان حرکت سریع‌تر را فراهم کرده و بسیار سبک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

به گزارش ایسنا، لاستیک‌های Peyote و Mezcal حاوی گرافن بوده و از آنجایی که برای مسابقه طراحی شده‌اند، از دوام بالاتری برخودار بوده و چسبندگی بهتری به زمین دارند. این لاستیک‌های نانویی با افزایش عرض ۲٫۴ اینچی اکنون در بازار قابل تهیه هستند.

لاستیک‌های جدید دوچرخه کوهستان این شرکت با برند Race Formulation در بازار موجود خواهد بود که حاوی مواد گرافنی و سیلیس بوده و از این رو برای استفاده در جاده‌های مرطوب بسیار مناسب هستند.

این لاستیک‌ها دارای بدنه‌ای سیاه یا قهوه‌ای هستند که نوع سیاه وزن ۷۴۰ گرمی داشته و نوع قهوه‌ای ۱۰ گرم سبک‌تر است.

شرکت ویتوریا می‌گوید که رانندگان حرفه‌ای این شرکت در دو فصل گذشته از این لاستیک‌های جدید استفاده کرده‌اند و عنوان قهرمانی جهان در UCI XC را نیز به دست آورده‌اند. اکنون این لاستیک‌ها با قیمت ۶۴٫۹۹ پوند به عموم مردم عرضه می‌شود.

ویتوریا از سال ۲۰۱۵ از گرافن در لاستیک‌های دوچرخه استفاده کرده و ثابت شده است که این نانومواد پیشرفت‌ عالی در چسبندگی، مقاومت در برابر غلتش، مقاومت در برابر سوراخ شدن و افزایش دوام دارد. ویتوریا ادعا می‌کند که Peyote جدید این شرکت ۴ درصد سریع‌تر از نزدیکترین رقیب آنها است. این شرکت نسل دوم از گرافن را مورد استفاده قرار داده است تا بتواند کیفیت لاستیک را بهبود بیشتری دهد. در کنار افزایش دوام و مقاومت در برابر برش، ویتوریا از گونه‌های گرافنی فعال برای اصلاح پیچش لاستیک و بهبود برخی خواص دیگر نظیر عملکرد بالا در دماهای مختلف استفاده کرده است.

به نقل از ستاد نانو، در حال حاضر این شرکت انوع لاستیک‌های دوچرخه نانویی را به بازار عرضه کرده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند لاستیک‌هایی با مقاومت چرخشی ۴۰ درصد کمتر نسبت به نسل اول‌ لاستیک‌های این شرکت، خریداری کنند. همچنین میزان گیرکردن لاستیک ۳۰ درصد و مقاومت در برابر برش ۴۰ درصد بهبود یافته است. میزان حفظ هوا در لاستیک‌های تیوب‌لس نیز ۳۰ درصد بهتر شده‌است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان