Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@10:00:02 GMT

رئیس شورای شهر تکاب خواستار انحلال شورا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۷۳۶۴

رئیس شورای شهر تکاب خواستار انحلال شورا شد

رئیس شورای شهر تکاب با انتشار نامه تکان دهنده ای خواستار انحلال شورای شهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رئیس شورای شهر تکاب با انتشار نامه تکان دهنده ای خواستار انحلال شورای شهر شد.

ابوالفضل مقصودی در نامه ای که منتشر کرده، با تشریح وضعیت بحرانی و تشتت در شورای شهر با ارائه‌ی پیشنهادهایی در جهت خروج از بحران، خواستار انحلال شورای شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه رئیس شورای شهر تکاب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

مردم عزیز تکاب سلام و درود بر شما

شورای اسلامی دوره پنجم با هزاران امید و آرزو از سوی مردم فهیم تکاب انتخاب شد تا گرهی واکند و از مشکلات بکاهد ولی نه گرهی وا کرد و نه مشکلی حل نمود…. تا جایی که خودش نیز گره و مشکل دیگری بر مردم مظلوم و رنج کشیده افزود . متاسفانه از همان روز اول که نتایج انتخابات معلوم شد هرکس ساز خود را زد و ساز اختلافات را کوک کرد تا نهایتا در روز انتخاب هیئت رئیسه به اوج خود رسید و چه مشکلات و پیچ و خمهایی که بر این گرهها نزدند تا به امروز که این گره به یک گره کور تبدیل شده و نه تنها با دست بلکه با دندان هم باز نمی شود. براستی این گره نتیجه چیست؟! آیا انتخابها اشتباه بوده است؟ یا ما از فرصت ها سوء استفاده کردیم ؟!

چگونه می شود کسی با اصرار خودش فردی را شهردار بکند و چند روز بعد از رای خود برگردد؟! آیا تنها دلیل منافع عمومی شهر بوده است؟ آنهم در زمانی که فصل کاری نیست؟! آیا در همین چند روزکم مشخص شد که ایشان از بودجه عدول کرده است؟؟ از کدامین بودجه صحبت می شود؟ مگر غیر از این است که در زمان تحویل پست سرپرستی توسط مهندس صدیقی تنها چند هزار تومان در حساب شهرداری موجود بود؟! آیا گلستان تحویل ایشان داده اید یا خرابه ؟؟ آیا در همین چند روز کم (یکماهه) مشخص شد که ایشان آدم بددهنی هست؟؟ بله با افرادی که دندان طمع برای بیت المال تیزکرده اند باید بددهن بود و باید سرجایشان نشاند و تکلیف این عده بسیار قلیل که برای همه مردمان شناخته شده اند و پرونده های قضایی در دادگاهها دارند با عموم مردم جداست و نه تنها باید با زبان بد صحبت کرد بلکه باید به مراجع قانونی نیز معرفی کرد تا حقی از شهرداری و شهروندان ضایع نگردد. مردم عزیز قضاوت کنند در فصل سرما و یخبندان آیا انجام کار عمرانی ممکن است یا پرداخت حقوق معوق ۷ ماهه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری که به یک معضل تبدیل شده بود و در چندین مورد به تحصن و تجمع در شهرداری و فرمانداری انجامید؟!

با وجود اینکه فصل سرما است ولی حتی یکنفر از نیروهای فضای سبز را خانه نشین نکرده است و فضای سبز شهر را برای فصل بهار و عید آماده کرده است؟؟ و پرداخت حقوق همه این نیروها که همه ساله خانه نشین می شدند و چندین خانواده در اضطراب ؛ منتظر فرارسیدن عید و سال جدید بودند ؟؟ آنچه مردم امروز با چشمان خود نظاره گر هستند چیزی خلاف این مطلب است که شهردار از مسئولیت شانه خالی کرده است… بله زیر بار درخواست غیر قانونی نرفتن نشان از شانه خالی کردن از مسئولیت نیست اتفاقا وظیفه شناسی کامل است!! و آیا در یک اتاق تک و تنها و بدور از خانواده برای پیشرفت شهر و اجرای برنامه های عمرانی برنامه ریزی و شبانه روز با لباس کارگری فعالیت کردن اسمش شانه خالی کردن است؟ آیا مسئولین طراز اول شهر بصراحت تمام بیان نکردند که مسئولین و مردم از عملکرد شهرداری رضایت کامل دارند و لازم است حمایت همه جانبه شود؟؟! مردم عزیز حق دارند بدانند چه عواملی باعث استعفاء و فرار شهردار قبلی جناب آقای بیگدلی بعد از یکی دو ماه شد؟! و خوشا بحال جناب آقای دکتر فاتح این دکتر شهرساز کرد که ما با افتخار به ایشان رای دادیم قبل از آمدن فهمید چه خبر است و انصراف داد و عطای شهرداری را به لقایش بخشید…. براستی چه کسی می تواند در یک مدت محدود یکماهه زباله را مکانیزه کند ؟ سایت زباله را نظم دهد؟ آنهم با دستان خالی… گیریم عضوی از شورا با ایشان مشکل شخصی داشته باشد آیا راهش بخطرانداختن منافع عمومی شهر هست؟؟ به جرات میتوانم بگویم تابحال کسی مانند جناب مهندس صدیقی نیامده و بعد از این هم نخواهد آمد… و شاید تکاب تا مدتها نتواند روی شهردار ببیند پس گناه مردم چیست و گناه فرزندانمان که در این شهر زندگی می کنند چیست؟؟ چرا مردم باید تاوان اشتباهات ما را بدهند؟ چرا ؟!

اینجا تکاب است، مظهر اتحاد شیعه، سنی و اهل حق. جایی که ۴۵۰ شهید گلگون کفن در خاکش آرمیده اند و چه بسیارند جانبازان و آزادگان و ایثارگران که برای آن جان و خون دادند و هیچ کس حق ندارد و نمی تواند حتی کلمه ای در جهت خلاف آن به زبان بیاورد چرا که آن حلقوم ، حلقوم منافقین و فتنه انگیزان و معاندین است و ما نیز چنین اجازه ای را به هیچکس نمی دهیم. همچنان که بنده بعنوان یک ترک، بهترین دوستانم و همسایگانم و حتی فامیلم از کردهای غیور و عزیز بوده است، همه مردمان عزیز اعم از کرد و ترک نیز بعنوان یک پیکر در هم تنیده اند… و ما این را در رای به سرپرستان و شهرداران ترک و کرد به وضوح نشان دادیم… در همین چند روز اخیر بسیاری از ترکها و کردهای عزیز ضمن ابراز نظرات و ایده های خود اولین نکته مهمی که به آن اشاره می کنند حفظ اتحاد و انسجام هست که اگر امنیت و اتحاد نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود.

بنده بعنوان کمترین خدمتگزار مردم عزیز تکاب در شورای اسلامی جا دارد از حسن توجه خانواده های معظم و معزز شهداء ،جانبازان و ایثارگران،امام جمعه گرانقدر، روحانیت معزز، اعضای محترم شورای تامین، فرماندار محترم ،رئیس محترم دادگستری و دادستان عزیز، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و امنیتی ، مدیریت آموزش و پرورش و فرهنگیان عزیز، همه روسا و مسئولین ، بازاریان و صنوف و اتحادیه های کارگری، دانشگاهیان و نخبگان علمی شهر و عموم مردم که در جهت “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” با حضور در شهرداری و شورای شهر و مراسمات مختلف از زحمات سرپرست شهرداری تشکر و قدردانی کردند و وظیفه و قدرشناسی خود را به شایستگی ایفا نمودند ؛ صمیمانه سپاسگزاری کنم.

در پایان با عنایت به موارد فوق اینجانب بعنوان رئیس شورای شهرتکاب از همه مسئولین استانی و شهرستانی اعم از استاندار محترم و مقتدر جناب آقای دکتر شهریاری ، نمایندهمحترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر همایون هاشمی، امام جمعه ارزشمند حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا برادری، فرماندار محترم جناب آقای مکرمی بزرگوار، امام جمعه محترم اهل سنت حاج ماموستا اسماعیلی عزیز، دستگاههای نظامی و انتظامی و امنیتی و همچنین مسئولین گرانقدر دستگاه قضا و نیز مدیر کل محترم امور شهری جناب آقای مهندس مطلبی تقاضامندم باتوجه به حساسیتهای موجود زمانی و مکانی در رابطه با موارد پیشنهادی که ذیلا در جهت ادامه حیات و یا ممات شورای اسلامی شهر و شهرداری تقدیم حضور می گردد تصمیم گیری ،تدبیر و تسریع فرمایند:

۱٫ تعلیق شورای شهر به مدت ۳ تا ۶ ماه و اجازه فعالیت سرپرست شهرداری در آستانه سال جدید و فصل کار و عمران. بعد از مدت تعیین شده مردم و مسئولین قضاوت کنند.

۲٫ ادامه فعالیت شورای شهر و سرپرست شهرداری به مدت ۳ تا ۶ ماه و تصمیم بعد از ۶ ماه در خصوص فعالیت شورای شهر و یا سرپرست شهرداری.

۳٫ انحلال شورای شهر و ادامه فعالیت شهردار که خواسته بحق مردم مظلوم و محروم تکاب است چرا که بارقه هایی از امید با حضور سرپرست شهرداری در دلشان ایجاد شده است.. تا حقی از هیچ طیفی از مردم ضایع نشود و نظر اینجانب و جناب آقای فتاحی نیز همین است.

۴٫ انحلال شورای شهر و عزل سرپرست شهرداری و صدور حکم شهردار انتصابی.

بهرحال مسئولین امر هر تصمیمی بگیرند ما مطیع امر و تسلیم هستیم ولی هرگز این لکه ننگ را بر پیشانی خود نخواهیم زد که فردی از شهری دیگر آمد و با جان و دل و دلسوزانه برای شهرمان تلاش کرد ولی ما کمر همت بر عزل ایشان بستیم.

واگر تصمیم نهایی بر عزل شهردار و ادامه فعالیت شورای شهر باشد اینجانب و برادر بزرگوارم جناب آقای فتاحی فرزند عزیز شهید؛ دیگر پا به شورای شهر نخواهیم گذاشت و اعلام می کنیم که ای شهدا و خانواده های گرانقدر شهدا و جانبازان و ایثارگران و عموم ملت ولایتمدار و شهیدپرور تکاب ما از شما شرمنده ایم ؛ ما اعتبارمان را از شما گرفتیم، و در پیش شما مردم بزرگوار قسم یاد کردیم که به ملت خیانت نکنیم، ما را دریابید ، خواستیم ولی نشد…. والسلام

ابوالفضل مقصودی
رئیس شورای اسلامی شهر تکاب

حال باید دید که با انتشار این نامه تکان دهنده مسئولین اجرایی چه پاسخ در خوری به این تقاضا که تقاضای عموم مردم تکاب است پاسخ خواهند داد و آیا زمین خواران را رسوا کرده و به سزای عملشان خواهند رساند یا …

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد