Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مرزبان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سه مأموریت اصلی شامل شهرسازی، ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن و بازآفرینی شهری بر عهده اداره کل راه و شهرسازی در استان‌ها است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: تاکنون ۱۰ طرح توسعه و عمران در ۷ شهرستان، ۳۲ طرح جامع و ۳۲ طرح تفصیلی برای استان و نقشه پهنه بندی زلزله در استان مرکزی تهیه، انجام و پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزبان خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای ۲۴ هزار مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و واگذاری آنها به واجدین شرایط از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل به شمار می‌رود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: از رقم ۲۴ هزار واحد مسکونی که مقرر بوده در استان مرکزی و شهرهای مختلف بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث شود، فقط ۶۶۳ واحد باقی مانده، که از این رقم ۶۶۳ واحد نیز ۴۳۱ واحد مربوط به شهر جدید امیر کبیر است که با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی در ارتباط با توسعه راه‌های استان مرکزی بیان داشت: تاکنون ۲۰۹ کیلومتر آزادراه، ۴۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی با داشتن شش هزار و ۴۰۹ کیلومتر انواع راه‌های مواصلاتی، شامل راه‌های اصلی، آزادراهی، بزرگراهی و روستایی یکی از پرترددترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 4557548

منبع: مهر

کلیدواژه: بازآفرینی شهری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد