Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@21:56:18 GMT

موفقیت بانک دی در دریافت گواهینامه ISO 10015:1999

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۸۶۹۷

موفقیت بانک دی در دریافت گواهینامه ISO 10015:1999

پول‌نیوز - بانک دی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش (ISO 10015:1999) از نهاد گواهی دهنده مورد تأیید سازمان بین المللی استاندارد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به منظور ارتقای اثربخشی فرآیند آموزش کارکنان، معاونت سرمایه انسانی بانک دی اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر استاندارد ISO 10015:1999 کرده است که در همین راستا شرکت بین المللی BRS ضمن انجام ممیزی و تائید انطباق فعالیت ها ، گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش  ISO 10015:1999 را به بانک دی اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 این ممیزی که با هدف تائید پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی حوزه آموزش کارکنان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و بازنگری چهارده دستورالعمل در حوزه آموزش کارکنان، تدوین شایستگی های مشاغل بر اساس ساختار جدید بانک و پیاده سازی تمامی فرآیندها در سیستم جامع منابع انسانی را مورد ارزیابی قرار داد و اداره آموزش معاونت سرمایه انسانی بانک دی با احراز شرایط لازم، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش  (ISO 10015:1999) شد.

بر اساس این گزارش، جهت‌گیری استراتژیک فعالیت‌های آموزش بانک دی، برنامه محور بودن و رویکرد فرآیندی در آموزش و توسعه، نوآوری و بهبود مستمر در فعالیت های حوزه آموزش کارکنان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای دریافت گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش بوده است.

گفتنی است هدف استاندارد ISO 10015:1999، تهیه راهنما برای سازمان‌ها به منظور تعیین نیازهای آموزشی کارکنان، طراحی و برنامه‌ریزی آموزش، اجرای آموزش و ارزیابی اثربخشی نتایج آموزش است تا از این طریق به بهبود و تغییر الگوهای رفتاری و مهارتی کارکنان کمک کند. همچنین استقرار فرآیند آموزش بر اساس این استاندارد، می تواند مؤثرترین راه برای یکپارچگی و اثربخشی فرآیند آموزش در سازمان باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی گواهینامه استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید

 سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

به گزارش ایرنا، «اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی(ع) و بارگاه امام رضا(ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراج مرکز مبادله کاملا استاندارد بانک مرکزی است
  • سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند