Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:36:43 GMT

آیینی برای مهربانی با شهر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۱۷۹

آیینی برای مهربانی با شهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد، گفت: در آستانه سال نو و با هدف پاکسازی سواحل و پارک‌ها و خیابان‌ها و محلات و به منظور آماده سازی شهر با هدف جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی آئین مهربانی با شهر در محمودآباد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این آئین در روز چهارشنبه ۲۲ اسفند با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و آموزش و پرورش و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زیست محیطی در سواحل و پارک‌های شهر محمودآباد برگزار میگردد.

محتاطی گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو عموم شهروندان اقدام به خانه تکانی می‌نماید و اغلب پاکسازی سواحل و پارک‌ها از ذهن‌ها فراموش می‌شد که این همایش با هدف پاکسازی سواحل و پارک‌ها و خیابان‌ها و محلات برای میزبانی از مسافران نوروزی و همچنین تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور و بمنظور مشارکت دهی شهروندان در حوزه محیط زیست به اجرا در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: در این همایش ۱۰ نقطه ساحلی شهر محمودآباد در خیابان‌های آزادی و معلم به طول دو کیلومتر و سه پارک شهری طاهباز و ملت و پارک شهرداری با حضور دانش آموزان و عموم شهروندان پاکسازی میگردد.

انتهای پیام/ک  
پاکسازی شهر برای استقبال از مهمانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلات نوروز قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • (عکس) ساخت اسکله شناور در سواحل غزه
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست