Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با اعلام تخصیص ۴۷ درصد اعتبارات تملک دارایی شهرستان در سال جاری گفت: با توجه به اینکه مرحله بعدی تخصص اعتبارات نزدیک است مدیران دستگاه‌ها موظف هستند تا تلاش نمایند تا سهم بیشتری جذب شهرستان شده و انتظار میرود مدیران کل در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح میراث ماندگار گفت: عطش توسعه و یا عطش تبدیل جنگل به مزارع کشاورزی در مقطعی سبب شد بی رحمانه پیرامون خود را خالی از درخت کنیم و انتظار می‌رود هر شهروند نسبت به کاشت یک درخت اقدام نماید.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تاکید استاندار مازندران در اجرای نشاط اجتماعی گفت: بر اساس نظر سنجی سازمان ملل در سال ۲۰۱۶ در بحث نشاط اجتماعی ایران در میان ۱۵۶ کشور رتبه ۱۰۵ را دارد.

وی افزود: در حال حاضر به همت نخبگان و جوانان شهرستان در حال تدوین سند شور و نشاط اجتماعی در شهرستان هستیم که کلیه مدیران ادارات متولی در این حوزه موظف به همکاری و ارائه برنامه‌های کاربردی می‌باشند.

فرماندار محمودآباد حل معضل زباله و پسماند را مهمترین ماموریت شهرداران و بخشداران دانست و افزود: انتظار میرود بخشداران و شهرداران ورود جدی تری در این حوزه داشته و زمینه‌های فرهنگ سازی در بین شهروندان با همراهی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زیست محیطی در بحث تفکیک زباله از مبدا داشته باشند.

یحیی یوسف پور با اشاره به شرایط حساس جامعه و مقاومت مردم در راستای اصول انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همواره ملت صلح جو و صلح طلب بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس سفارت ما در عراق باز بود و این به این معناست که باب گفتگو بسته نشد.

فرماندار محمودآباد هدف از تحریم‌های آمریکا را ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نظام و انقلاب و القاء ناکارآمدی نظام دانست و افزود: گسترش اغتشاش در کشور و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولین و جدا سازی سرمایه‌های اجتماعی از دیگر اهدافی است که آمریکا از پی تحریم‌ها دنبال می‌کند که الحمدالله با حضور هوشمندانه مردم بویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن این توطئه‌ها ره به جایی نبرد .
انتهای پیام/ک     لزوم عدالت در توزیع اعتبارات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت