Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قزوین، حکمت الله هاشمی روز یکشنبه افزود: فراگیران در این دوره آموزشی توانستند، مهارت و تکنیک های استفاده از ست هیدرولیک، پنوماتیک، اره های چند کاره،اره های چوب بر، زنده یاب ها، نکات ایمنی به همراه سرویس و نگهداری این تجهیزات را فرا بگیرند.
وی در خصوص اهمیت برگزاری این دوره گفت: خدمت رسانی با کیفیت بالا با کاهش هزینه برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است از این رو با رایزنی با سازمان امداد و نجات، چهار متخصص در زمینه تجهیزات امداد و نجات را به استان دعوت کردیم که هم از حیث آموزش وهم تعمیر قطعات معیوب به ما یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی ادامه داد: قیمت تجهیزات امداد و نجات بسیار زیاد است به طوری که ست نجات هیدرولیکی که داخل یک خودروی نجات قرار می گیرد بیش از 2 میلیارد ریال هزینه دارد که این اقلام در همه پایگاه های استان موجود است.
وی با اشاره به تعمیر 30 قطعه از تجهیزات امدادی هلال احمر قزوین در حاشیه این دوره،گفت: در نگهداری تجهیزات امداد باید به این موضوع توجه داشته باشیم که کوچکترین مشکل برای این دستگاه ها زنجیروار به هم ارتباط پیدا می کنند به طور مثال اگر مولد نباشد سایر تجهیزات به کار نمی آیند.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر روابط عمومی سازمان امداد و نجات کاهش هزینه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شعبانی شامگاه جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: در یک عملیات امدادی ، پیکر فرد جان باخته در اثر سقوط در دره منطقه دشت بزرگ از توابع شهرستان دزپارت از محل حادثه خارج شد.

وی گفت: در این عملیات ۲تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی (ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شدند.

شعبانی بیان کرد : نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و بوسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند .

رییس جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: این عملیات با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب ۲تیم تخصصی کوهستان انجام شد و این عملیات پس از ٩ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید.

همچنین امروز بر اثر سقوط یک دستگاه ون در دره مسیر شهرستان صیدون یک‌نفر جان باخت و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود