Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فیروزه پرگاریان که از سال ٩٥ فیلم سازی را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است موفق به ساخت انیمیشن سه بُعدی آدم برفی شده است که این اثر به بخش مسابقه جشنواره بین المللی Nanocon آمریکا راه یافت.
همچنین دیپلم افتخار بهترین کارگردانی در بخش پویانمایی به خاطر انیمیشن «آدم برفی» به کارگردانی فیروزه پرگاریان در ششمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه به این هنرمند تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هنرمند نخستین دیپلم افتخار و تندیس خود را در مستند «در امتداد کوچه» در سال ٩٣ کسب کرده است.

همچنین انیمیشن کوتاه «زندگی یک پروانه» به کارگردانی فیروزه پرگاریان به جشنواره بین‌المللی انیمیشن Golden Kuker بلغارستان راه یافت و به نمایش درآمد.

فیروزه پرگاریان در رشته‌های نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت می‌کند و کسب رتبه در مسابقه حوادث ترافیکی را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است.   انتهای پیام/ن   انیمیشن«آدم برفی» به بخش مسابقه جشنواره بین المللی Nanocon آمریکا راه یافت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

همشهری آنلاین نوشت: فیلمی از ارتفاع عجیب برف در مرز استان‌های قروین و مازندران منتشر شده که در ۲ روز گذشته در فضای مجازی وایرال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا